Aktualności

10.02.2009
Ruszyła sprzedaż karnetów!
Mamy przyjemność poinformować wszystkich kibiców, że już od wtorku 10.02 wznawiamy sprzedaż karnetów na rundę wiosenną sezonu 2008/2009. W trosce o czas naszych kibiców oraz w celu usprawnienia sprzedaży i prolongaty karnetów z rundy jesiennej 2008 r., proponujemy Państwu nowe rozwiązanie.
Z naszej strony można pobrać odpowiedni formularz (zamówienie oraz prolongata), wypełnić go, załączyć zdjęcie lub plik z fotografią, przesłać do klubu faksem lub e-mailem, bądź przynieść do siedziby klubu osobiście. Należność za karnet można wpłacić na rachunek bankowy. Osoby z Biura Obsługi Kibica skontaktują się by uzgodnić dodatkowe szczegóły.
Gotowy karnet będzie do odbioru w siedzibie Klubu przy ul. Olimpijskiej 5. Można tym sposobem uniknąć osobistego oczekiwania na przygotowanie i kupno karnetu w siedzibie Klubu, co niekiedy wiązało się koniecznością stania w długiej kolejce.
ZASADY NABYCIA KARNETU ZA POMOCĄ FORMULARZA:
Zakup nowego karnetu:
1. W przypadku zakupu nowego karnetu, pobierz formularz zamówienia, wypełnij go i wyślij na podany numer fax 058 690 60 16 lub e-mail karnety@arka.gdynia.pl NIEZBĘDNE JEST PRZESŁANIE ZDJĘCIA W FORMIE ELEKTRONICZNEJ. Osoby, które nie mają możliwości przesłania formularza oraz zdjęcia, mogą zostawić je w sekretariacie klubu.
2. Następnie proszę wpłacić należność na podany rachunek bankowy. Po zaksięgowaniu wpłaty proszę oczekiwać telefonu od osoby z Biura Obsługi Kibica, które pomoże w wyborze miejsca. Jeżeli kontakt osoby z Biura Obsługi Kibica nie nastąpi w terminie 7 dni od daty złożenia przelewu prosimy o kontakt na nr telefonu:058 690 60 15
3. W przypadku zakupu karnetu na sektor ZEGAR, numeracja miejsc nie obowiązuje. Klub nie prowadzi sprzedaży karnetów na Sektor Rodzinny
Prolongata karnetu zakupionego na rundę jesienną sezonu 2008/2009:
1. W przypadku przedłużenia dotychczasowego miejsca, pobierz formularz prolongaty, wypełnij go i wyślij na podany numer fax 058 690 60 16 lub e-mail karnety@arka.gdynia.pl. Osoby, które nie mają możliwości przesłania formularza, mogą zostawić go w sekretariacie klubu.
2. Następnie wpłać pieniądze na podane konto. Po zaksięgowaniu wpłaty wyczekuj telefonu od Biura Obsługi Kibica, które udzieli informacji o odbiorze karnetu.
3. W przypadku zakupu karnetu na sektor ZEGAR, numeracja miejsc nie obowiązuje.
NR KONTA:
Bank PKO SA 02 1240 1239 1111 0010 2207 1012
Z naszej strony można pobrać odpowiedni formularz (zamówienie oraz prolongata), wypełnić go, załączyć zdjęcie lub plik z fotografią, przesłać do klubu faksem lub e-mailem, bądź przynieść do siedziby klubu osobiście. Należność za karnet można wpłacić na rachunek bankowy. Osoby z Biura Obsługi Kibica skontaktują się by uzgodnić dodatkowe szczegóły.
Gotowy karnet będzie do odbioru w siedzibie Klubu przy ul. Olimpijskiej 5. Można tym sposobem uniknąć osobistego oczekiwania na przygotowanie i kupno karnetu w siedzibie Klubu, co niekiedy wiązało się koniecznością stania w długiej kolejce.
ZASADY NABYCIA KARNETU ZA POMOCĄ FORMULARZA:
Zakup nowego karnetu:
1. W przypadku zakupu nowego karnetu, pobierz formularz zamówienia, wypełnij go i wyślij na podany numer fax 058 690 60 16 lub e-mail karnety@arka.gdynia.pl NIEZBĘDNE JEST PRZESŁANIE ZDJĘCIA W FORMIE ELEKTRONICZNEJ. Osoby, które nie mają możliwości przesłania formularza oraz zdjęcia, mogą zostawić je w sekretariacie klubu.
2. Następnie proszę wpłacić należność na podany rachunek bankowy. Po zaksięgowaniu wpłaty proszę oczekiwać telefonu od osoby z Biura Obsługi Kibica, które pomoże w wyborze miejsca. Jeżeli kontakt osoby z Biura Obsługi Kibica nie nastąpi w terminie 7 dni od daty złożenia przelewu prosimy o kontakt na nr telefonu:058 690 60 15
3. W przypadku zakupu karnetu na sektor ZEGAR, numeracja miejsc nie obowiązuje. Klub nie prowadzi sprzedaży karnetów na Sektor Rodzinny
Prolongata karnetu zakupionego na rundę jesienną sezonu 2008/2009:
1. W przypadku przedłużenia dotychczasowego miejsca, pobierz formularz prolongaty, wypełnij go i wyślij na podany numer fax 058 690 60 16 lub e-mail karnety@arka.gdynia.pl. Osoby, które nie mają możliwości przesłania formularza, mogą zostawić go w sekretariacie klubu.
2. Następnie wpłać pieniądze na podane konto. Po zaksięgowaniu wpłaty wyczekuj telefonu od Biura Obsługi Kibica, które udzieli informacji o odbiorze karnetu.
3. W przypadku zakupu karnetu na sektor ZEGAR, numeracja miejsc nie obowiązuje.
NR KONTA:
Bank PKO SA 02 1240 1239 1111 0010 2207 1012
|