Aktualności
14.10.2025
ARKCRA: pytania i odpowiedzi
Po meczu z Cracovią, a przed najbliższymi spotkaniami domowymi z Piastem Gliwice i Górnikiem Zabrze, przedstawiamy Wam odpowiedzi na nurtujące kwestie związane z organizacją dnia meczowego. Zamieszczamy je poniżej wraz z odpowiedzią na każdą z nich.
Gastronomia na Trybunie VIP - brak przygotowanych kiełbas oraz jakość obsługi - brak koordynatora.
Jesteśmy w stałym kontakcie z firmą odpowiadającą za catering podczas meczów. Sytuacja na Trybunie VIP została poprawiona, jednak wiemy, że podobne problemy pojawiały się również na innych trybunach. Wpadki mogą się zdarzyć, ale liczymy, że będzie ich coraz mniej.
Brak możliwości zamiany miejsca na bilecie w dniu meczu - niejasny regulamin.
W dniu meczu nie ma możliwości zmiany miejsca lub danych na bilecie - wynika to z obowiązującego regulaminu.
Palenie papierosów na trybunach - powszechny problem.
Stewardzi są poinformowani, by reagować na przypadki palenia papierosów. Jako klub apelujemy o wzajemny szacunek - prosimy, by nie palić na trybunach i uszanować prośby innych kibiców.
Możliwość powrotu do parkowania po obu stronach ul. Małokackiej.
Obecnie nie ma takiej możliwości. Po rozmowach z Policją oraz Zarządem Dróg i Zieleni udało się jednak przywrócić opcję parkowania na buspasie. Jako klub zawsze rekomendujemy korzystanie z komunikacji miejskiej.
Wyświetlanie na telebimach informacji, ile minut zostało doliczonych.
Taka informacja pojawiła się już podczas meczu z Cracovią i będzie umieszczana podczas kolejnych spotkań.
Dlaczego zegar na telebimie zatrzymuje się w 90. minucie - brak wyświetlania doliczonego czasu.
Przepisy jednoznacznie określają, że zegar musi zatrzymywać się w 45. i 90. minucie. Nie ma możliwości, by doliczony czas gry był odliczany, jest za to możliwość podania liczby dodatkowych minut i to już wprowadziliśmy.
Drastycznie obniżyła się jakość kiełbasy z grilla przy wejściu na Trybunę Tory.
Według informacji przekazanych przez firmę gastronomiczną, kiełbasa z pochodzi od tego samego dostawcy - w związku z tym nie powinno być różnicy w jakości. Prosimy jednak o sygnały po kolejnych meczach, jeśli problem się powtórzy.
Brak herbaty w przerwie meczu (na wszystkich trybunach).
Wedle wiedzy uzyskanej od firmy gastronomicznej, przerwy w dostępności herbaty mogły wynikać ze względu na uzupełnianie gorącej wody. Prosimy o informację po kolejnych meczach, jeśli sytuacja będzie się powtarzać.
Brak dodatków do herbaty (cytryna) na trybunie C5.
Zgłoszenie dotyczące braku dodatków do herbaty przekazaliśmy firmie gastronomicznej. Liczymy na poprawę w tym zakresie.
Zastrzeżenie co do przymusowego zakupu ekokubków. Uważam, że kupujący powinien mieć wybór.
W niedalekiej przyszłości przepisy wprowadzą obowiązek stosowania takiego rozwiązania. My postanowiliśmy wyprzedzić te zmiany i wdrożyć je wcześniej - stopniowo, aby przyzwyczaić kibiców do nowego systemu oraz dopracować kwestie logistyczne związane z rozliczaniem kaucji.
Pamiętajcie o zaopatrzeniu punktów w uchwyty do gorącej kawy i herbaty. Szkoda rozdawać dwa kubki do jednego napoju.
Dziękujemy za pomysł. Sugestia została przekazania firmie gastronomicznej.
Niewykorzystanie powierzchni wokół stadionu - brak zakrycia elewacji brandingiem, oczywiście w barwach Arki. W tym miejscu mogą się przecież reklamować firmy, a od strony Górki i Torów klub może zapraszać na mecze.
Wspomniana powierzchnia nie jest miejscem, którym dysponuje klub. Mamy jednak pomysły na jej lepsze wykorzystanie i wystąpimy z nimi do Gdyńskiego Centrum Sportu. Jeśli będą możliwe do realizacji pod względem technicznym - liczymy, że zostaną wdrożone.
Kolejki w punktach gastronomicznych. Od lat to samo. Kolejki bardzo długie - wyszedłem z Górki w 40. minucie, a zamówienie złożyłem pięć minut przed startem drugiej połowy. Nie było wtedy dostępnych hot-dogów i herbaty.
Krótkie okno sprzedażowe powoduje, że kolejki są nieuniknione. Firma gastronomiczna szkoli pracowników, by w tym krótkim czasie byli jak najbardziej efektywni. Jeśli chodzi o hot-dogi - każdorazowo przekazujemy cateringowi informacje o brakach w zaopatrzeniu na poszczególnych trybunach.
Ponadto zachęcamy do testowania systemu dostawy lub odbioru w punkcie. Szczegóły na stronie www.trybunasmaku.pl.
Brudne krzesełka - ich stan jest coraz gorszy.
Kolejny raz przekazaliśmy informację do Gdyńskiego Centrum Sportu. W 2026 roku za czystość powinna odpowiadać inna firma i liczymy na znaczną poprawę na tym polu.
Szybko gasnące światła w toaletach.
Najprawdopodobniej chodzi o ustawienie czujników ruchu. Dziękujemy za uwagę, przekazaliśmy prośbę do operatora stadionu.
Brak informacji o opóźnionym meczu.
W momencie, gdy otrzymaliśmy od delegata informację o opóźnieniu spotkania, spiker przekazał ją kibicom obecnym na stadionie. Informacja niezwłocznie pojawiła się również w klubowych mediach społecznościowych - Facebook, X.
Czy na stadion można wchodzić z parasolami?
Zgodnie z regulaminem, na teren imprezy masowej nie ma możliwości wejścia z parasolem. Można jednak zostawić go w depozycie.
Cieszymy się, że tak aktywnie bierzecie udział w życiu Arki Gdynia i wspólnym tworzeniu dnia meczowego! Każda z uwag jest dla nas ważna, by eliminować wszelkie niedogodności.
Wciąż jesteśmy otwarci na kolejne. Masz pytania? Chcesz podzielić się swoimi spostrzeżeniami? Zauważyłeś coś, co Cię zaniepokoiło, a może po prostu chcesz napisać, co najbardziej podobało Ci się w dniu meczowym? Napisz do nas:
tag@arka.gdynia.pl







































