TA STRONA UŻYWA COOKIE.
Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
statystyki
chignahuapan

Aktualności

img

22.05.2020

Media zasady - Stadion Miejski

Na podstawie wytycznych Ekstraklasy S.A., która przygotowała regulaminy określające zasady organizacji meczów w okresie pandemii, przesyłamy najważniejsze informacje dotyczące Państwa pracy na Stadionie Miejskim w Gdyni zgodnie z obowiązującym Regulaminem Medialnym oraz przypominamy zasady dotyczące współpracy z mediami w zakresie wywiadów.

 

Przyjęte rozwiązania mają zapewnić maksymalne bezpieczeństwo wszystkim osobom pracującym przy organizacji spotkań oraz utrzymać dotychczasowy wysoki standard transmisji meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy.

 

1. Najważniejszym z zapisów regulaminu jest podział stadionów na specjalne strefy (0, 1, 2, 3 ).

 

2. Osoby z identyfikatorami przyporządkowującymi ich do danego obszaru, nie będą mogły przemieszczać się do innej strefy oraz zmieniać miejsca na trybunie, pod rygorem odbioru akredytacji i nie przyznania jej na kolejny mecz do końca obecnego sezonu.

 

3. Konferencje prasowe po meczu są zamknięte dla mediów zewnętrznych i będą odbywały się w formie przekazu live, z możliwością zadawania pytań przez dziennikarzy za pośrednictwem rzeczników prasowych klubów. Prosimy o przesłanie pytań w układzie: imię, nazwisko, redakcja, pytanie SMS-em, najpóźniej w ciągu 5 minut po zakończonym meczu!

 

4. Przedmeczowe konferencje prasowe odbywać się będą dalej w trybie zdalnym. Dziennikarze zostaną wcześniej uprzedzeni o możliwości przesłania pytań do trenera i zawodnika przez rzecznika prasowego.

 

5. Wywiady z piłkarzami oraz trenerami mogą odbywać się jedynie telefonicznie, bądź przez internet, po wcześniejszym kontakcie i ustaleniach z rzecznikiem prasowym.

 

6. Wszystkie osoby pracujące na stadionie (z wyjątkiem piłkarzy i sędziów oraz trenerów przekazujących wskazówki zawodnikom) zostaną zobowiązane do zasłaniania ust i nosa do momentu opuszczenia przez nich obiektu oraz używania rękawiczek jednorazowych.

 

7. Na każde ze spotkań PKO Bank Polski Ekstraklasy będzie mogło wejść do 15 dziennikarzy. Wyznaczone zostaną dla nich miejsca w dedykowanej strefie.

 

8. Dodatkowo na mecze będą mogli wejść także fotoreporterzy – dla nich przewidziano ograniczenie do 10 osób na mecz.

 

9. Akredytacje przyznawane wcześniej przez Klub - gospodarza na jedną rundę rozgrywek lub sezon przestają obowiązywać w okresie w jakim obowiązuje nowy Regulamin.

 

10. Złożenie wniosku akredytacyjnego nie jest równoznaczne z przyznaniem akredytacji. O przyznaniu akredytacji zadecyduje Klub.

 

11. Przypominamy o zakazie rejestracji pola gry i nagrywaniu przez nieuprawnione media pod rygorem odbioru akredytacji dla redakcji.

 

12. Klub przygotował dla mediów schemat z oznaczeniem przydzielonych miejsc w strefach jaki będzie obowiązywać na Stadionie Miejskim w Gdyni. Prosimy o zapoznanie się z nim i stosowanie do zaleceń obowiązujących podczas meczu.

 

13. Każdy przedstawiciel mediów, który będzie miał przyznaną akredytację zobowiązany jest do posiadania i używania maseczki, rękawiczek, oraz dezynfekcji rąk. Przy wejściu zapewniony zostanie płyn do dezynfekcji. Wszystkie osoby są zobowiązane do zachowania dystansu zgodnie z przepisami prawa powszechnego oraz do zakrywania ust i nosa.  Fotoreporterzy otrzymają przy wejściu do strefy kamizelki.

 

14. Wejście do stref dla mediów będzie możliwe najszybciej 90 minut przed rozpoczęciem spotkania, opuszczenie  trybun najpóźniej 30 minut po zakończeniu meczu. Nie będzie innej strefy roboczej i należy to uwzględnić przy planowaniu pracy redakcji.

 

15. Każdy przedstawiciel mediów zobowiązany jest do wypełnienia przesłanej lub przekazanej przed meczem ankiety związanej z obecnością COVID-19. Pracę na stadionie podejmujemy tylko po wypełnieniu ankiety i jej oddaniu przy wejściu oraz po pomiarze temperatury.

 

16. Prosimy o stosowanie się do zasad obowiązujących w tym szczególnym okresie, wyrozumiałość i współpracę.

 

 








Poprzedni Następny

 

 

 

 

 

 

SPONSORZY MŁODEJ ARKI

 

 

     

 

 

 

 

 

 

PARTNERZY MEDIALNI

 

 

Arka Gdynia Copyright Arka Gdynia