Aktualności
19.08.2013
Koordynator ds. współpracy z kibicami: "Megafon" gwarantem dobrej współpracy.
Zgodnie wytycznymi UEFA (Artykuł 35 Regulaminu Licencjonowania Klubów i Finansowego Fair Play) kluby piłkarskie w Europie zobowiązane zostały do wyznaczenia Koordynatora ds. współpracy z Kibicami (SLO). Taka osoba została także zatrudniona w naszym Klubie.
Po przejściu odpowiednich szkoleń Koordynatorem ds. współpracy z Kibicami został w Arce Mariusz Jędrzejewski znany jako popularny "Megafon" - od lat wierny kibic żółto-niebieskich i osoba działająca aktywnie w środowisku kibicowskim.
foto: Wojciech Szymański
Głównym zadaniem SLO jest zapewnienie właściwej i konstruktywnej komunikacji klubu ze swoimi kibicami. Określa te zasady specjalny podręcznik.
Koordynator ds. współpracy z kibicami jest pomostem między kibicami a klubem, jego zadaniem jest umożliwianie i wspieranie dialogu między obiema stronami. Kibice za pośrednictwem SLO mogą przedstawiać zarządowi klubu swoje pomysły, propozycje, opinie i postulaty. SLO informując kierownictwo o potrzebach kibiców może pomóc klubowi w podejmowaniu lepszych decyzji.
SLO swoje zadania w Klubie realizuje poprzez:
- kontakt osobisty z kibicami drużyny w każdy drugi i czwarty czwartek miesiąca w godz. 18.00—19.30 w siedzibie klubu – hol główny Stadionu Piłkarskiego
- prowadzenie korespondencji z kibicami. Odpowiadanie na pytania, przekazywanie i pisanie wiadomości e-mailowych – adres do korespondencji ssa@arka.gdynia.pl z dopiskiem SLO
- utrzymywanie kontaktu z kibicami przez ogólnie dostępny numer telefonu (728 956 717);
- organizację klubowego wolontariatu pomagającego kibicom w dniu rozgrywania meczu;
- organizację spotkań kibiców z przedstawicielami klubu w celu poprawy dialogu między stronami;
- udział w pracach zespołów roboczych oraz spotkaniach dotyczących spraw związanych z kibicami;
- udział w spotkaniach dotyczących bezpieczeństwa oraz w odprawach przedmeczowych;
- opiniowanie klubowych zakazów stadionowych;
- udział w meczach wyjazdowych wraz z kibicami, rozładowywanie powstających konfliktów, mediacja w sytuacjach problemowych;
- koordynacja procesu komunikacji między grupami ultras z osobami odpowiedzialnymi za organizację i zabezpieczenie meczu, utrzymywanie kontaktu z kierownikiem ds. bezpieczeństwa;
- wsparcie przedmeczowych inicjatyw kibicowskich.
Polecamy ciekawą rozmowę z dyr. ds bezpieczeństwa i Mariuszem z kwietnia 2011.
Copyright Arka Gdynia |