TA STRONA UŻYWA COOKIE.
Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

chignahuapan
Arka-Facebook Arka-Instagram Arka-Twitter Arka-YouTube Arka-TikTok Arka LinkedIn NO10 Nocny Bieg Świętojański Stowarzyszenie Inicjatywa Arka Betclic


Aktualności

img

05.03.2012

Kampania reklamowa wiosennych meczów.

50 tysięcy złotych kosztował spot zrealizowany na zlecenie Referatu Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Gdyni. Zobaczyć je będzie można na antenach telewizyjnych oraz w internecie, a już dzisiaj u nas. Dwie "reklamówki", w wersji 30- i 60-sekundowej zachęcać będą do udziału w meczach rundy wiosennej piłkarzy Arki. 

Główną postacią klipu jest Marcin Poręba. Środkowy pomocnik juniorów Arki ma już za sobą debiut w tego typu przedsięwzięciu. Występował bowiem przed rokiem w filmie promującym otwarcie Stadionu Miejskiego. Chłopiec przemierza z piłką ulice Gdyni, a za nim wprost na obiekt przy ulicy Olimpijskiej podążają kibice, uosabiający różnorodność nurtów wśród fanów żółto-niebieskich.

W gdyńskim klubie liczą na to, że wiosenne mecze na Stadionie Miejskim przyciągną licznych sympatyków piłki. Oprócz poczynionych zimą wzmocnień, to właśnie kibice mają być najsilniejszym, dwunastym zawodnikiem zespołu. Kampania ma pomóc również w poprawie wizerunku klubu wobec trwającego od początku roku bojkotu.

Materiał przygotowany został jeszcze pod koniec roku, ale światło dzienne ujrzał dopiero dzisiaj, gdy zamieszczony został na oficjalnej stronie klubu. Tym samym ruszyła kampania medialna pod hasłem "Niezwykłe Miasto, Niezwykli Ludzie i Niezwykły Klub".

Jej celem będzie promocja nie tylko Arki, ale również Gdyni. Spot na swoich antenach pokażą stacje: TVP Info, TVP Sport, Polsat Sport oraz TVN Turbo. Produkcję materiału sponsorował gdyński magistrat. Za koszty emisji miasto i klub zapłacą jednak do spółki.

Oprócz medialnej ofensywy, Arka przygotowała dla swoich sympatyków przedsprzedaż wejściówek na ćwierćfinałowy mecz Pucharu Polski ze Śląskiem Wrocław (środa, 14 marca g. 18.30) oraz spotkanie inauguracyjnej kolejki wiosną w I lidze z Termalicą Bruk-Bet Nieciecza (sobota, 17 marca g. 17.00). Zakupu dokonać można w oficjalnych punktach sprzedaży oraz przez internet.

Ponadto, na mecz ze Śląskiem, który będzie setnym występem żółto-niebieskich w rozgrywkach o krajowy puchar, w przedsprzedaży obowiązują promocyjne ceny biletów. 

Bilety na najtańszy sektor "Górka" kosztować będą odpowiednio 5 i 10 zł za bilet ulgowy i normalny (zobacz promocyjne ceny wszystkich biletów na to spotkanie). W dniu meczu bez zmian pozostaną ceny wejściówek dziecięcych oraz na sektor rodzinny. Koszt pozostałych biletów wzrośnie o 3 złote.

W dalszym ciągu istnieje również możliwość zakupu karnetu na rundę wiosenną, który obejmuje wejście na wszystkie mecze ligowe, włącznie z meczem w Pucharze Polski ze Śląskiem Wrocław oraz, w przypadku awansu, meczem półfinałowym Pucharu Polski.
 
ras., jag. 







Poprzedni Następny

 

 

 

 

 

 

SPONSORZY MŁODEJ ARKI

 

 

     

 

 

 

 

 

 

PARTNERZY MEDIALNI

 

 

Arka Gdynia Copyright Arka Gdynia