Aktualności
01.12.2009
Polnord wraca do Arki (NaszeMiasto.pl)
Ta wiadomość na pewno ucieszy wszystkich sympatyków Arki Gdynia. Od kilku dni głównym sponsorem piłkarzy znowu jest jedna z trzech największych firm deweloperskich w Polsce, czyli Polnord S.A. To powrót, po kilku miesiącach nieobecności, sponsora do gdyńskiego klubu.
Jeszcze poprzedni sezon gdynianie zaczynali jako Arka Polnord, a więc z nazwą sponsora. Tymczasem w trakcie rozgrywek, dość niespodziewanie, ta gdyńska firma wchodząca w skład Grupy Prokom wycofała się ze wspierania piłkarzy. Było to o tyle dziwne, że przecież właścicielem Sportowej Spółki Akcyjnej Arka jest Ryszard Krauze, do którego należą też firmy z Grupy Prokom. Byli tacy, którzy w tej decyzji doszukiwali się także początków wycofywania się z futbolu prezesa Krauzego.
Teraz wszystko wraca do normy.
- Nową umowę o współpracy z Arką, obowiązującą na razie na sezon 2009/2010, ale z możliwością przedłużenia, podpisaliśmy w ubiegłym tygodniu - informuje nas wiceprezes Polnord S.A. Piotr Wesołowski, który przez dziewięć lat był członkiem Rady Nadzorczej SSA Arka. - Nie ma w tym nic sensacyjnego, podobnie jak w naszej wcześniejszej decyzji o rozstaniu. Myśmy nie obrazili się przecież na Arkę. Po prostu wówczas to była zdrowa biznesowa reakcja na kryzys na rynku deweloperskim, który spowodował działania oszczędnościowe w całej firmie.
Z kryzysem sobie poradziliśmy, rynek mieszkaniowy się odradza, więc jako gdyńska firma uznaliśmy, że możemy także ponownie związać się sponsorską umową z Arką, która właśnie teraz takiej pomocy potrzebuje - zakończył Wesołowski.
Generalnie nowy, stary, sponsor bardzo się teraz Arce przyda. I to przynajmniej z dwóch powodów. Po pierwsze zespół trenera Dariusza Pasieki potrzebuje w przerwie zimowej wzmocnień, a te przecież kosztują. Po drugie cykl przygotowań do rundy wiosennej musi być wyjątkowo staranny, a dwa zaplanowane w tym czasie zgrupowania zagraniczne - w Hiszpani i Turcji - też do tanich należeć nie będą. Na wiosnę 2010 roku żółto-niebieskich czeka walka o utrzymanie miejsca w ekstraklasie, a nikt w Gdyni nie dopuszcza do siebie myśli, aby Arki - w następnym sezonie - mogło zabraknąć w krajowej elicie.
To dlatego powrót tak poważnego sponsora jak Polnord S.A. ma wręcz strategiczne znaczenie.
więcej: www.naszemiasto.pl
Jeszcze poprzedni sezon gdynianie zaczynali jako Arka Polnord, a więc z nazwą sponsora. Tymczasem w trakcie rozgrywek, dość niespodziewanie, ta gdyńska firma wchodząca w skład Grupy Prokom wycofała się ze wspierania piłkarzy. Było to o tyle dziwne, że przecież właścicielem Sportowej Spółki Akcyjnej Arka jest Ryszard Krauze, do którego należą też firmy z Grupy Prokom. Byli tacy, którzy w tej decyzji doszukiwali się także początków wycofywania się z futbolu prezesa Krauzego.
Teraz wszystko wraca do normy.
- Nową umowę o współpracy z Arką, obowiązującą na razie na sezon 2009/2010, ale z możliwością przedłużenia, podpisaliśmy w ubiegłym tygodniu - informuje nas wiceprezes Polnord S.A. Piotr Wesołowski, który przez dziewięć lat był członkiem Rady Nadzorczej SSA Arka. - Nie ma w tym nic sensacyjnego, podobnie jak w naszej wcześniejszej decyzji o rozstaniu. Myśmy nie obrazili się przecież na Arkę. Po prostu wówczas to była zdrowa biznesowa reakcja na kryzys na rynku deweloperskim, który spowodował działania oszczędnościowe w całej firmie.
Z kryzysem sobie poradziliśmy, rynek mieszkaniowy się odradza, więc jako gdyńska firma uznaliśmy, że możemy także ponownie związać się sponsorską umową z Arką, która właśnie teraz takiej pomocy potrzebuje - zakończył Wesołowski.
Generalnie nowy, stary, sponsor bardzo się teraz Arce przyda. I to przynajmniej z dwóch powodów. Po pierwsze zespół trenera Dariusza Pasieki potrzebuje w przerwie zimowej wzmocnień, a te przecież kosztują. Po drugie cykl przygotowań do rundy wiosennej musi być wyjątkowo staranny, a dwa zaplanowane w tym czasie zgrupowania zagraniczne - w Hiszpani i Turcji - też do tanich należeć nie będą. Na wiosnę 2010 roku żółto-niebieskich czeka walka o utrzymanie miejsca w ekstraklasie, a nikt w Gdyni nie dopuszcza do siebie myśli, aby Arki - w następnym sezonie - mogło zabraknąć w krajowej elicie.
To dlatego powrót tak poważnego sponsora jak Polnord S.A. ma wręcz strategiczne znaczenie.
więcej: www.naszemiasto.pl
Copyright Arka Gdynia |