TA STRONA UŻYWA COOKIE.
Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

chignahuapan
Arka-Facebook Arka-Instagram Arka-Twitter Arka-YouTube Arka-TikTok Arka LinkedIn NO10 Nocny Bieg Świętojański Stowarzyszenie Inicjatywa Arka Betclic


Aktualności

img

06.07.2022

Czas na Fantasy 1. Ligę

W piątek 15 lipca startuje 1. kolejka rozgrywek Fortuna 1 Liga sezonu 2022/23, ale już dziś można stworzyć swoją drużynę w konkursie Fantasy 1 Liga i sprawdzić się w roli menedżera. Warto spróbować, bo na najlepszych czekają nagrody.

Zasady zabawy są bardzo proste. Wystarczy się zarejestrować (jeżeli brałeś udział w poprzedniej edycji, wystarczy, że się zalogujesz) i z piłkarzy grających na co dzień w rozgrywkach Fortuna 1 Liga stworzyć swój zespół. Osiągnięcia uczestnika konkursu zależą od wyników (bramki, asysty, inne), jakie uzyskają wybrani przez niego zawodnicy w prawdziwych ligowych meczach. Aby dołączyć do zabawy kliknij TUTAJ.
 
1. TWORZENIE DRUŻYNY
 
Kupujemy piętnastu piłkarzy (2 bramkarzy, 5 obrońców, 5 pomocników, 3 napastników), pamiętając, że musimy zmieścić się w budżecie, który wynosi 26 wirtualnych złotych, a także o tym, że z jednego ligowego klubu może się znaleźć w naszej drużynie co najwyżej 3 graczy!
 
Po zakupie 15 piłkarzy decydujemy, którzy będą grać w podstawowym składzie, a którzy powędrują na ławkę rezerwowych. Żeby zawodnika z rezerwy przesunąć do składu podstawowego, musimy najechać kursorem na jego koszulkę, złapać ją i przeciągnąć (mechanizm drag&drop) w miejsce zawodnika na diagramie boiska, który zostanie rezerwowym.
 
Kolejnym krokiem jest wybór kapitana (punktuje podwójnie) i jego zastępcy (punktuje podwójnie, jeśli nie zagra kapitan).
 
UWAGA! Do czasu rozpoczęcia pierwszego meczu rundy wiosennej, czyli do piątku 15 lipca, do godz. 17:45, możemy robić dowolną liczbę transferów, zmieniać ustawienie piłkarzy na boisku (1-3-4-3, 1-3-5-2, 1-4-4-2, 1-4-5-1, 1-4-3-3, 1-5-3-2, 1-5-4-1), kapitana i jego zastępcę, przesuwać zawodników do składu rezerwowego i odwrotnie.
 
2. LIGI PRYWATNE
 
Każdy uczestnik zabawy może założyć własną ligę prywatną i zaprosić do niej znajomych lub innych uczestników konkursu. Każda liga prywatna ma swój własny ranking. Są dwa rodzaje lig prywatnych - klasyczne i head-to-head. W tych pierwszych o kolejności w lidze decyduje suma punktów w konkursie, natomiast w drugich - co kolejkę zdobywamy do klasyfikacji ligi albo 3 punkty (zwycięstwo), albo 1 (remis). To wszystko zależy od tego, jak zakończy się nasz pojedynek z innym uczestnikiem ligi.
 
3. REZERWOWI
 
W rezerwie zawsze będziemy mieć bramkarza i trzech zawodników z pola. Jeżeli podstawowy bramkarz nie zagra, punktować za niego będzie bramkarz rezerwowy – jeżeli oczywiście grał w kolejce. W przypadku zawodników z pola liczy się kolejność. Pierwszeństwo w zastępowaniu niegrających zawodników z pierwszego składu ma rezerwowy z numerem 1. Jeżeli nie grał ktoś ze składu podstawowego, a także pierwszy rezerwowy, to do punktacji zaliczać się będą zdobycze rezerwowego z numerem 2 itd.
 
4. NAGRODY
 
Trzech najlepszych menedżerów klasyfikacji generalnej otrzyma oryginalne koszulki meczowe wybranego pierwszoligowego klubu. Podobną koszulkę przewidziano również dla administratora najlepszej klasycznej ligi prywatnej. Z kolei w rankingu miesiąca sierpnia do wygrania jest oficjalna piłka Fortuna 1 Ligi o wartości 400 złotych, a we wrześniu i październiku zestaw gadżetów reprezentacji Polski. Od 3. kolejki startuje liga specjalna pod nazwą 1. LIGA FANTASY CUP, gdzie do wygrania będzie koszulka reprezentacji Polski z autografami piłkarzy.
 
Koniecznie zaglądajcie do działu AKTUALNOŚCI. To tam będą się pojawiać informacje o kolejnych nagrodach.
 
4. KAPITAN X 3 nowość

Raz w trakcie edycji menedżer konkursu może uruchomić dodatkową aktywność KAPITAN X 3, co spowoduje, że do dorobku drużyny będą się liczyć potrojone punkty kapitana.
 
5. PUNKTACJA
 
Bramki:
– napastnicy: 4 punkty
– pomocnicy: 5 punktów
– obrońcy: 6 punktów
– bramkarze: 8 punktów
 
Asysty:
– napastnicy i pomocnicy: 3 punkty
– obrońcy: 4 punkty
– bramkarze: 6 punktów
 
Mecz bez straconej bramki:
– obrońcy i bramkarze: 3 punkty
– pomocnicy: 1 punkt
 
Za udział w meczu:
– piłkarz ze składu podstawowego: 2 punkty
– piłkarz ze składu rezerwowego: 1 punkt
 
Rezultat spotkania:
– zwycięstwo drużyny: 1 punkt
 
Obrona rzutu karnego: 4 punkty
Wywalczenie rzutu karnego: 2 punkty
 
Obronione strzały przez bramkarza: nowość
- każde 3 obronione strzały: 1 punkt
 
Strata bramki:
– tylko bramkarze i obrońcy – po minus 1 punkt za każdą straconą bramkę z wyłączeniem pierwszej
 
Żółta kartka: minus 1 punkt
Czerwona kartka: minus 3 punkty
 
Niewykorzystany rzut karny: minus 3 punkty
Bramka samobójcza: minus 3 punkty
Spowodowanie rzutu karnego: minus 2 punkty







Poprzedni Następny

 

 

 

 

 

 

SPONSORZY MŁODEJ ARKI

 

 

     

 

 

 

 

 

 

PARTNERZY MEDIALNI

 

 

Arka Gdynia Copyright Arka Gdynia