TA STRONA UŻYWA COOKIE.
Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

chignahuapan
Arka-Facebook Arka-Instagram Arka-Twitter Arka-YouTube Arka-TikTok Arka LinkedIn NO10 Nocny Bieg Świętojański Stowarzyszenie Inicjatywa Arka Betclic


Aktualności

img

01.12.2016

Krasava zapewni piękne bramki?

Znamy  oficjalną piłkę jaką zagrają zawodnicy Ekstraklasy w rundzie wiosennej. Krasava to prawdziwy klejnot wśród futbolówek. Inspirowana czerwonym rubinem, stanie się prawdziwą ozdobą polskich boisk. Piłka zadebiutuje na boiskach LOTTO Ekstraklasy w lutym 2017 roku.

 

Piłka, którą rywalizować będzie szesnaście zespołów LOTTO Ekstraklasy, posiada wyraźny jaskrawoczerwony wzór, poprzecinany postrzępionymi liniami, co ma symbolizować wydobywany w Rosji czerwony rubin. Nazwa piłki pochodzi od słowa używanego przez tamtejszych kibiców do opisywania piękna futbolu. Piłka ta będzie oficjalną piłką Pucharu Konfederacji FIFA w 2017.

 

- To już czwarta piłka wyprodukowana przez adidasa, na której znalazło się logo Ekstraklasy – mówi Michał Siara, menadżer ds. marketingu Ekstraklasa SA. - Każda z nich to marka sama w sobie, więc jesteśmy pewni, że i Krasava będzie często znajdowała drogę do siatki – dodaje.

 

Piłka opiera się na sprawdzonej już konstrukcji z paneli znanej z Beau Jeu, Fracas oraz piłki na europejskie eliminacje Mistrzostw Świata. Wyposażono ją w wysokiej jakości powłokę syntetyczną. Pozwala ona precyzyjnie panować nad piłką, a także zapewnia lepszą widoczność w locie.

 

- Bardzo się cieszymy z kolejnej piłki adidas w LOTTO Ekstraklasie. Wierzymy, że nowa piłka „Krasava” będzie trafiać jeszcze częściej do bramki ku uciesze kibiców – mówi Krzysztof Łuczakowski, Senior Manager Sports Marketing adidas Poland. - Cieszymy się bardzo, że nasza dotychczasowa współpraca jest doceniania przez kluby jak i samą Ekstraklasę, czego wyrazem jest chęć dalszej wieloletniej współpracy. Widzimy wyraźnie, iż rozwój naszej współpracy daje nam wymierne korzyści i wspiera nasze strategiczne działania, co pozwala nam bardzo pozytywnie patrzeć w przyszłość – dodaje Łuczakowski.

 

Współpraca pomiędzy Ekstraklasą i marką adidas trwa od 2014 roku, kiedy to 18 lipca piłkarze po raz pierwszy w Polsce oficjalnie rozegrali mecz piłką Brazuca. Nowa umowa została zawarta na okres trzech lat i będzie obowiązywać do końca sezonu 2019/20.

 

- Fakt, że wspólnie wejdziemy w kolejny sezon rozgrywek nie pozostawia wątpliwości - współpraca z marką adidas układa się świetnie. Z każdym kontraktem poszerzamy obszary działania. Tym razem nie będzie to już tylko wspólna piłka, ale też opcja ubrania w piłkarskie buty zawodników grup młodzieżowych klubów Ekstraklasy. Kibice piłkarscy zobaczą też współpracę na polu nagród dla zawodników, np. dla Króla Strzelców LOTTO Ekstraklasy. Będziemy starali się, żeby piłka adidasa towarzyszyła wielu innym inicjatywom podejmowanym przez Ekstraklasę z pozostałymi Partnerami, o czym będzie można się przekonać już wkrótce – dodaje Michał Siara.

 

Krasava zadebiutowała na boisku 14 listopada podczas towarzyskiego meczu pomiędzy Rosją i Rumunią. Na boiskach LOTTO Ekstraklasy piłkę oglądać będzie można od lutego 2017 roku. Krasava jest dostępna w sprzedaży w sklepach adidas oraz na adidas.com

 

źródło: ekstraklasa. org








Poprzedni Następny

 

 

 

 

 

 

SPONSORZY MŁODEJ ARKI

 

 

     

 

 

 

 

 

 

PARTNERZY MEDIALNI

 

 

Arka Gdynia Copyright Arka Gdynia