TA STRONA UŻYWA COOKIE.
Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Bilety i karnety » FAQ

Co to jest profil kibica?
odpowiedź:
Jest to wirtualna karta kibica niezbędna do zakupu karnetu lub biletu. Profil można założyć w każdym punkcie sprzedaży biletów i składa się on z następujących danych: imię, nazwisko, oraz numer PESEL. Założenie profilu trwa dosłownie 2 minuty!


Możecie również założyć profil na stronie www.bilety.arka.gdynia.pl, a następnie udać się do punktu sprzedaży, w celu jego weryfikacji. Pamiętajcie o dowodzie tożsamości w celu weryfikacji danych! Wyrobienie profilu kibica jest oczywiście DARMOWE, a profil ważny jest bezterminowo.

Jakie jest moje hasło? Posiadam już profil w systemie, który został założony w punkcie kasowym.
odpowiedź:
Hasło jest nadawane automatycznie, które standardowo to NAZWISKO użytkownika pisane dużymi literami (każda litera duża).

Zmieniłem hasło i nie pamiętam na jakie.
odpowiedź:
Należy skorzystać z opcji „zapomniałem hasła” na www.bilety.arka.gdynia.pl lub skontaktować się z klubem (bilety@arka.gdynia.pl).

W pozostałych przypadkach loginem jest numer PESEL a hasłem NAZWISKO (pisane wielkimi literami) .

Założyłem profil na stronie bilety.arka.gdynia.pl.  Do tej pory nie otrzymałem wiadomości email z linkiem aktywacyjnym. 
odpowiedź:
W przypadku niektórych kont pocztowych np. poczta.wp.pl, wiadomość może zostać potraktowana jako przesyłka reklamowa (tzw. "SPAM").  Należy sprawdzić w katalogu SPAM, gdzie dostawca poczty mógł ją automatycznie umieścić.

Przy rejestracji  przypadkowo podałem zły adres email i nie mogę się zarejestrować, bo nie można zarejestrować ponownie się na ten sam pesel co mam w takim przypadku zrobić?
odpowiedź:
Należy udać się do punktu sprzedaży biletów i poprosić o zmianę danych w profilu na właściwe. Przy okazji warto uzupełnić profil o brakujące elementy np. adres do wysyłki karnetu.

Gdzie mogę zweryfikować profil?
odpowiedź:
Profil można zweryfikować w każdym punkcie sprzedaży biletów. Pełna lista dostępna jest na TUTAJ.

Kupiłem karnet i chciałbym otrzymać fakturę. Gdzie się zgłosić? 
odpowiedź:
Aby otrzymać fakturę za zakupiony karnet należy zgłosić się z potwierdzeniem zakupu do siedziby klubu w terminie 7 dni od daty sprzedaży.

Jak mogę odebrać karnet?
odpowiedź:
Można wybrać opcję dostarczenia karnetu na wskazany adres przesyłką pocztową lub w przypadku odbioru osobistego po minimum 4 dniach roboczych od realizacji transakcji. Uwaga! Ze względu na wyjątkowe zainteresowanie karnetami w sezonie 2017/2018 możliwy czas realizacji druku może zostać wydłużony. W momencie, gdy karnety będą gotowe powiadomimy Was osobnym newsem na stronie www.arka.gdynia.pl!

 

Karnet czekać będzie w siedzibie klubu na stadionie, w dni powszednie od godz. 10.00 do 15.00.

Miałem karnet na rundę wiosenną,  ale mój syn nie, a chciałem kupić też karnet dla niego. Czy mogę to zrobić w pierwszej turze sprzedaży? 
odpowiedź:
Niestety nie. Pierwsza tura sprzedaży jest zarezerwowana tylko dla posiadaczy karnetów w ubiegłym sezonie. Dopiero w terminie otwartej sprzedaży będzie możliwość zakupu karnetu dla osób, które w zeszłym sezonie go nie posiadały. By mieć gwarancję zakupu miejsc obok siebie należy wstrzymać się z zakupem do momentu, kiedy uruchomiona zostanie otwarta sprzedaż.

Wraz z czterema przyjaciółmi mieliśmy karnety na rundę wiosenną. Czy mogę kupić karnety dla wszystkich? 
odpowiedź:
Tak. Jedna osoba może kupić karnety dla swoich znajomych. Przy kasie może pojawić się jedna osoba reprezentująca grupę jednak musi znać numery PESEL wszystkich osób dla których chce zakupić karnety.

Czy można zakupić karnet w dniu meczu?
odpowiedź:
Niestety, nie ma takiej możliwości ze względów technicznych.

Czy mogę kupić karnet przez Internet dla kilku osób?
odpowiedź:
Tak, jednakże ze względu na fakt, iż na jeden profil internetowy przypada jeden karnet, niezbędnym jest posiadanie danych (login, hasło) wszystkich osób, dla których mają być zakupione karnety. Oczywiście wszystkie te osoby muszą mieć założony wcześniej profil kibica.

Miałem karnet w poprzedniej rundzie – czy znów muszę wykonać zdjęcie do bazy danych kibiców? 
odpowiedź:
Nie ma takiej potrzeby. Od rundy wiosennej sezonu 2015/2016, zdjęcia nie są wymagane podczas zakładania profili.

Czy mogę zakupić karnet dla osoby, która nie ma założonego profilu?
odpowiedź:
Niestety nie. Aby zakupić karnet dana osoba musi posiadać założony oraz zweryfikowany osobiście profil kibica.

Czy jest możliwość rezerwacji miejsc?
odpowiedź:
Niestety, nie ma możliwości rezerwacji miejsca.

Czy karnet zakupiony przez Internet można opłacić w punkcie sprzedaży?
odpowiedź:
Niestety, płatności należy dokonać internetowo. Karnet zakupiony przez Internet należy opłacić przechodząc do zakładki „płatność”. Pominięcie tego punktu powoduje, że miejsce zostanie zwolnione w systemie.

Czy miejsca z ograniczoną widocznością są dostępne w niższej cenie?
odpowiedź:
Miejsca z ograniczoną widocznością są wyłączone ze sprzedaży. Będą dostępne wyłącznie w momencie, gdy zostaną sprzedane wszystkie miejsca o pełnej widoczności.

Co muszę zrobić, gdy wybrałem już miejsce wszystko zaakceptowałem i gdy doszedłem do strony gdzie trzeba dokonać zapłaty nie wiedziałem co zrobić, gdyż nie posiadam konta w banku i nie mam jak zrobić przelewu. Czy jest jakaś inna opcja, aby dokonać zapłaty?
odpowiedź:
W przypadku zakupu poprzez stronę www.bilety.arka.gdynia.pl płacić możemy tylko poprzez operatora płatności po przejściu na jego stronę. Po dokonaniu zakupu system czeka 3 godziny za zaksięgowanie wpłaty, jeżeli płatność nie została dokonana po upływie tego czasu transakcja zostaje anulowana. W przypadku braku konta w banku należy udać się do jednego z punktu sprzedaży i dokonać zakupu karnetu opłacając go gotówką.

Czy dla 3-letniego dziecka muszę kupować karnet?
odpowiedź:
Nie trzeba! Dzieci do 4 lat wchodzą na stadion bezpłatnie (bez gwarantowanego indywidualnego miejsca siedzącego).

Czy na sektor rodzinny mogę kupić bilety przez Internet?
odpowiedź:
Niestety, nie ma takiej możliwości. Na sektor rodzinny bilety dostępne są wyłącznie w punktach sprzedaży.

Czy będę miał możliwość zmiany miejsca po zakupie karnetu?
odpowiedź:
Niestety, nie ma takiej możliwości. Kupując karnet nie ma możliwości zmiany miejsca.

Mapa Strony