Aktualności
09.07.2021
Karnetowiczu - dziękujemy za wsparcie!
Drodzy Karnetowicze!
Sezon 2020/2021 Fortuna I Ligi dobiegł końca. Walka na dwóch frontach, zakończona historycznym awansem do finału Pucharu Polski, jak i walką o awans do Ekstraklasy, czy też fantastyczna atmosfera po Waszym powrocie na trybuny pokazały, że w naszym nadmorskim Klubie leży ogromny potencjał sportowy, jak i kibicowski który razem musimy wykorzystać w nadchodzącym sezonie.
W przyszłym tygodniu wystartujemy ze sprzedażą karnetów na sezon 2021/2022, ale już dziś chcemy odwdzięczyć Wam się za wsparcie w sezonie 2020/2021. Wpływy do kasy Klubu za sprzedane karnety oraz bilety to kluczowa pozycja w naszym budżecie. Serdecznie dziękujemy wszystkim kibicom, którzy wcześniej deklarowali swoją chęć wsparcia Klubu w tej trudnej sytuacji. Wszystkim posiadaczom całosezonowych wejściówek dajemy wybór jednej z dwóch możliwych form rekompensaty:
1. Pakiet korzyści, w skład którego wchodzi: okolicznościowy szal (seria limitowana, przygotowana jedynie dla posiadaczy karnetów), jednorazowa 30% zniżka do naszego nowego Oficjalnego Sklepu oraz bezpłatne zaproszenie na wybrane spotkanie do wykorzystania dla Waszych znajomych.
Jeżeli wybierzecie "Pakiet korzyści" prosimy o wiadomość mail na adres zwroty@arka.gdynia.pl o tytule "Pakiet". W treści wysłanego maila podajcie swoje dane (imię, nazwisko, PESEL). Odbiory pakietów odbywać się będą w nowym Oficjalnym Sklepie na Stadionie Miejskim od 24 lipca.
UWAGA!
W treści wiadomości konieczne jest załączenie deklaracji o treści:
Powyższe dane osobowe w postaci imienia i nazwiska, numeru Pesel, są przekazywane przeze mnie do Arka Gdynia S.A. (Administratora) w związku z procesem zwrotu niewykorzystanej części karnetu na sezon 2020/2021. Przekazuję swoje dane całkowicie dobrowolnie. Oświadczam ponadto, że zostałam/zostałem poinformowana/poinformowany o przysługującym mi prawie dostępu do tych danych i możliwości ich poprawiania, a także o prawie wycofania zgody na przetwarzanie tych danych w każdym czasie. (Imię i Nazwisko).
Sprawdź regulamin oraz procedurę zwrotów karnetów - kliknij tutaj!
Wszystkich posiadaczy karnetów 2020/2021
prosimy o wiadomość na adres zwroty@arka.gdynia.pl
Na Waszą decyzję czekamy do 16 lipca (piątek) godziny 23:59!
2. Zwrot proporcjonalnego, niewykorzystanego kosztu karnetu. Jeśli zdecydujecie się na to rozwiązanie - prosimy o zapoznanie się z procedurą, jak i regulaminem zwrotu.
Jeżeli wybierzecie "Zwrot" prosimy o wiadomość mail na adres zwroty@arka.gdynia.pl o tytule "Zwrot". W treści wysłanego maila podajcie swoje dane (imię, nazwisko, PESEL oraz numer Waszego rachunku bankowego).
UWAGA!
W treści wiadomości konieczne jest załączenie deklaracji o treści:
Powyższe dane osobowe w postaci imienia i nazwiska, numeru Pesel oraz numeru rachunku bankowego, są przekazywane przeze mnie do Arka Gdynia S.A. (Administratora) w związku z procesem zwrotu niewykorzystanej części karnetu na sezon 2020/2021. Przekazuję swoje dane całkowicie dobrowolnie. Oświadczam ponadto, że zostałam/zostałem poinformowana/poinformowany o przysługującym mi prawie dostępu do tych danych i możliwości ich poprawiania, a także o prawie wycofania zgody na przetwarzanie tych danych w każdym czasie. (Imię i Nazwisko).
W myśl hasła z naszego pięknego hymnu:
"Arka to dla nas honoru sprawa"
wszystkim z Was pragniemy raz jeszcze podziękować za okazane wsparcie!
Copyright Arka Gdynia |