TA STRONA UŻYWA COOKIE.
Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

chignahuapan

Aktualności

img

17.08.2019

"Co, jak i gdzie?" Odpowiadamy na pytania przed meczem!

Wychodząc naprzeciw Waszym zapytaniom odnośnie kwestii organizacyjnych, zapraszamy do artykułu, w którym znajdziecie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

 

W celu zapoznania się z najczęstszymi pytaniami zapraszamy do przeczytania naszego "FAQ" znajdującego się na stronie.

  



GASTRONOMIA

 

W trakcie spotkania zapraszamy do naszych punktów gastronomicznych! Znajdziecie tam min. ciepłe posiłki,oraz przekąski!

Zapraszamy również do zakupu naszego
 Energy Drink'u!

 

W dniu meczu zapraszamy do restauracji "Olimpijska 5" oraz naszych punktów gastronomicznych #NaStadionie


 


BILETY ORAZ PROFILE


 UWAGA!

Prosimy o zajmowanie miejsc wskazanych na bilecie/karnecie w celu umożliwienia wszystkim kibicom posiadającym bilety/karnety oglądania spotkania w  bezpiecznych oraz komfortowych warunkach!
 

 SEKTOR RODZINNY & WÓZKI DZIECIĘCE

Serdecznie zapraszamy całe rodziny na spotkania żółto-niebieskich! Sektor rodzinny czeka właśnie na Was! Min. na ten sektor istnieje możliwość wejścia z wózkiem dziecięcym. Na pozostałe sektory nie ma możliwości wchodzenia z wózkami! Nie wiecie gdzie ustawić wózek? Zapraszamy do najbliższego stewarda!

Chcąc zakupić bilety na kolejne spotkania w sezonie 2019/2020 musimy pamiętać o najważniejszych, podstawowych zasadach:

 

  • w celu zakupienia biletu musisz posiadać profil kibica, który możesz wyrobić w punkcie stacjonarnym
  • jeżeli posiadasz już profil, bilet możesz zakupić również przez internet
  • na pytania dotyczące HASŁA, wiadomości e-mail z linkiem aktywacyjnym itp. odpowiedzi znajdziecie w "FAQ"
  • podczas wejścia na stadion prosimy przygotować bilet/karnet oraz DOKUMENT TOŻSAMOŚCI - odpowiednie przygotowanie znacznie skróci czas wejścia na stadion!
  • w wypadku pytań innych niż wymienione w zakładce prosimy o kontakt telefoniczny z Biurem Marketingu lub mailowo bilety@arka.gdynia.pl
 


PARKINGI & KOMUNIKACJA


DOJAZD NA STADION & PARKINGI & KOMUNIKACJA PO MECZU 

Dojeżdzając na stadion możemy skorzystać z komunikacji miejskiej, do czego gorąco zachęcamy! 

 

Zapraszamy na stronę ZKM Gdynia, gdzie znajdziecie min. rozkład jazdy komunikacji miejskiej po meczu:


W sobotę, 17 sierpnia 2019 r. po meczu ekstraklasy piłki nożnej na stadionie przy ul. Olimpijskiej, zostaną uruchomione dodatkowe kursy na liniach:

  • R - kier. Rumia Dworzec PKP (przez Śródmieście, Chylonię, Janowo),
  • S - kier. Pustki Cisowskie (przez Śródmieście, Grabówek, Chylonię),
  • 23 - kier. Kacze Buki (przez Karwiny);
  • 150 - kier. Oksywie Godebskiego (przez Śródmieście, Obłuże, Oksywie Dolne),
  • 194 - kier. Pogórze Górne (przez Śródmieście, Obłuże),
  • 282 - kier. Pogórze Górne (przez Śródmiescie, Obłuże).
Ww. autobusy odjadą z pętli "Redłowo SKM" usytuowanej przy ul. Stryjskiej.





Możemy również skorzystać z parkingów dla aut osobowych "RIVIERA" oraz "MAŁOKACKA". 
 
UWAGA! Parkując na ul. Małokackiej (zostaje wyłączona z ruchu 2 godziny przed meczem!) prosimy pozostawić auto przodem do wyjazdu w stronę Witomina oraz nie parkować na tzw. "BUS PASIE"!. Jest to bardzo ważne ze względów logistycznych. 
 
Ul. Olimpijska w dniu meczu 3 godziny przed meczem jest wyłączona z ruchu.
 
JADĄC SAMOCHODEM NA MECZ, BARDZO PROSIMY O OZNACZENIE AUTA BARWAMI (SZAL NA PODSZYBIU, CHORĄGIEWKA, NAKLEJKI ITP.) W CELU UŁATWIENIA DLA SŁUŻB PORZĄDKOWYCH. BARWY TO "PRZEPUSTKA" DO PARKINGU NA UL. MAŁOKACKIEJ! 
  


 KASY

Co możemy zrobić w danej kasie?

 

ARKA GDYNIA - LECH POZNAŃ. DZIEŃ MECZOWY: SOBOTA, 17.08.2019r. 

 

KASA 1

  • 2 okienka do sprzedaży biletów - czynne od godz. 13:00 (możliwość wymiany kodów na bilety)

 

KASA 2 

  • 1 okienko do sprzedaży biletów i karnetów - czynne od godz. 10:00 
  • 1 okienko do odbioru karnetów - czynne od godz. 10:00 
  • 2 okienka do sprzedaży biletów - czynne od godz. 15:00 (możliwość wymiany kodów na bilety)
  • 1 okienko reklamacyjne - czynne od godz. 16:00 

 

KASA 3

  • 2 okienka do sprzedaży biletów - czynne od godz. 13:00 (możliwość wymiany kodów na bilety)

 

KASA 4 

  • KASA TECHNICZNA - czynna od godz. 16:00 (odbiór zaproszeń i akredytacji) 
 
KASA 5

 

  • 2 okienka do sprzedaży biletów - czynne od godz. 13:00 oraz: 
    - możliwość wymiany kodów na bilety
    - obsługa Karty Mieszkańca Gdyni
    - wymiana karnetów z Urzędu Miasta

 

Widzimy się #NaStadionie!









Poprzedni Następny

Mapa Strony