Aktualności

26.09.2006
Komórka marketingu w Arce
Z końcem sierpnia 2006 rozpoczął w klubie działanie nowy wydział - Dział Marketingu. Nowopowstały dział zajmować się będzie między innymi:
- badaniem rynku piłkarskiego;
- przygotowywaniem materiałów wspomagających proces pozyskiwana sponsorów;
- tworzeniem baz danych podmiotów, do których kierowane będą oferty;
- kolportowaniem informacji na temat klubu;
- podnoszeniem wartości produktu, jakim jest gra zespołu piłkarskiego występującego pod nazwą Prokom Arka Gdynia w Orange Ekstraklasie;
- prowadzeniem prezentacji i spotkań z potencjalnymi sponsorami oraz podtrzymywaniem kontaktów z dotychczasowymi;
- dbałością o odpowiednią wizualizację reklam na stadionie, w mediach i wszystkich innych nośnikach, które klub zaoferował sponsorom;
- wdrażaniem nowych pomysłów na wyeksponowanie reklamodawców nie ujętych w dotychczasowych pakietach sponsorskich;
- przygotowywaniem założeń do budżetu klubu związanych ze sprzedażą
i marketingiem oraz zakładanymi przychodami;
-współpracą z zorganizowanymi grupami kibiców, celem wdrożenia nowych, atrakcyjnych form oprawy spotkań rozgrywanych na stadionie w Gdyni.
W wyniku przeprowadzonej rekrutacji, pracę w dziale marketingu rozpoczęli:
Agnieszka Knoff – a.knoff@arka.gdynia.pl, tel. kom. 0 662 377 911
Borys Bartkowiak – b.bartkowiak@arka.gdynia.pl tel. kom. 0 668 082 677
Pierwszym namacalnym efektem działań marketingowców jest "odkurzenie" przyczepy reklamującej mecze Arki w Gdyni. Przyczepa będzie obecna na ulicach Gdyni przynajmniej 10 dni przed każdym meczem naszej drużyny u siebie.
- badaniem rynku piłkarskiego;
- przygotowywaniem materiałów wspomagających proces pozyskiwana sponsorów;
- tworzeniem baz danych podmiotów, do których kierowane będą oferty;
- kolportowaniem informacji na temat klubu;
- podnoszeniem wartości produktu, jakim jest gra zespołu piłkarskiego występującego pod nazwą Prokom Arka Gdynia w Orange Ekstraklasie;
- prowadzeniem prezentacji i spotkań z potencjalnymi sponsorami oraz podtrzymywaniem kontaktów z dotychczasowymi;
- dbałością o odpowiednią wizualizację reklam na stadionie, w mediach i wszystkich innych nośnikach, które klub zaoferował sponsorom;
- wdrażaniem nowych pomysłów na wyeksponowanie reklamodawców nie ujętych w dotychczasowych pakietach sponsorskich;
- przygotowywaniem założeń do budżetu klubu związanych ze sprzedażą
i marketingiem oraz zakładanymi przychodami;
-współpracą z zorganizowanymi grupami kibiców, celem wdrożenia nowych, atrakcyjnych form oprawy spotkań rozgrywanych na stadionie w Gdyni.
W wyniku przeprowadzonej rekrutacji, pracę w dziale marketingu rozpoczęli:
Agnieszka Knoff – a.knoff@arka.gdynia.pl, tel. kom. 0 662 377 911
Borys Bartkowiak – b.bartkowiak@arka.gdynia.pl tel. kom. 0 668 082 677
Pierwszym namacalnym efektem działań marketingowców jest "odkurzenie" przyczepy reklamującej mecze Arki w Gdyni. Przyczepa będzie obecna na ulicach Gdyni przynajmniej 10 dni przed każdym meczem naszej drużyny u siebie.
|