Kliknij, aby wyświetlić pełną wersję strony

FAQ

 

Co to jest konto kibica?

odpowiedź:
Jest to wirtualne konto kibica niezbędne do zakupu karnetu lub biletu. Konto można założyć online na stronie www.bilety.arka.gdynia.pl oraz w następujących punktach sprzedaży:

 

  • Oficjalny Sklep Arki Gdynia , Gdynia ul. Olimpijska 5/9 (Stadion Miejski w Gdyni)
  • Godziny otwarcia: pon - pt 10.00 - 18.00, sob 10.00 - 15.00

  • Sklep Kibiców Gdyńskiej Arki, Gdynia ul. Śląska 34
  • Godziny otwarcia: pon - pt, 10.00 - 15.00.

  • „Arkowiec”, tzw. „Sklep Megafona”, Wejherowo ul. Pucka
  • Godziny otwarcia: pon - pt, 10.00 - 17.00 oraz sob g. 10.00 - 14.00.

  • Sklep Speedsports w Centrum Riviera
  • Godziny otwarcia: pon - sob, 10.00 - 21.00.

  • Sklep p. Drela. Gdynia, ul.Kcyńska 9a
  • Godziny otwarcia: pon - pt, 10.30 - 18.00 , sob g. 10.00 - 18.00.

  • Kasy biletowe na stadionie
  • otwarte w dzień meczu (godziny otwarcia podawane na kilka dni przed spotkaniem).

 

Konto kibica składa się z następujących danych: imię, nazwisko, adres e-mail oraz oraz numer PESEL. Pamiętaj również o zaznaczeniu zgód marketingowych aby otrzymywać najświeższe informacje o Klubie i uczestniczyć w wielu konkursach!

 

  Czy konto kibica musi być zweryfikowane stacjonarnie?

 

  odpowiedź:

  Od sezonu 2023/24 konta kibica nie trzeba weryfikować stacjonarnie.

 

Jakie jest moje hasło? Posiadam już profil w systemie, który został założony w punkcie kasowym.

odpowiedź:
Hasło jest nadawane automatycznie, które standardowo to NAZWISKO użytkownika pisane dużymi literami (każda litera duża) z zachowaniem polskiej pisowni.

 

Zmieniłem hasło i nie pamiętam na jakie.

odpowiedź:
Należy skorzystać z opcji „zapomniałem hasła” na www.bilety.arka.gdynia.pl lub skontaktować się z działem ticketingu (bilety@arka.gdynia.pl).

 

Jeśli po skorzystaniu z opcji „zapomniałem hasła” nie otrzymałeś maila, upewnij się, że mail nie wylądował w folderze SPAM.

Założyłem konto na stronie bilety.arka.gdynia.pl.  Do tej pory nie otrzymałem wiadomości email z linkiem aktywacyjnym. 

odpowiedź:
Konto jest już aktywne w momencie jego założenia - nie ma konieczności jego potwierdzenia. Jeżeli masz problem z zalogowaniemnapisz maila na adres: bilety@arka.gdynia.pl

Przy rejestracji przypadkowo podałem zły adres email i nie mogę się zarejestrować, bo nie można zarejestrować ponownie się na ten sam pesel co mam w takim przypadku zrobić?

odpowiedź:

 Prosimy o przesłanie dyspozycji zmiany adresu e-mail na bilety@arka.gdynia.pl bądź udanie się do jednego z punktów sprzedaży: 

 

 

  • Oficjalny Sklep Arki Gdynia , Gdynia ul. Olimpijska 5/9 (Stadion Miejski w Gdyni)
  • Godziny otwarcia: pon - pt 10.00 - 18.00, sob 10.00 - 14.00.

  • Sklep Kibiców Gdyńskiej Arki, Gdynia ul. Śląska 34
  • Godziny otwarcia: pon - pt, 10.00 - 15.00.

  • „Arkowiec”, tzw. „Sklep Megafona”, Wejherowo ul. Pucka
  • Godziny otwarcia: pon - pt, 10.00 - 17.00 oraz sob g. 10.00 - 14.00.

  • Sklep Speedsports w Centrum Riviera
  • Godziny otwarcia: pon - sob, 10.00 - 21.00.

  • Sklep p. Drela. Gdynia, ul.Kcyńska 9a
  • Godziny otwarcia: pon - sob, 10.00 - 18.00.

  • Kasa biletowa na stadionie
  • otwarta w dzień meczu (godziny otwarcia podawane na kilka dni przed meczem).

 

 

  Czy można zakupić karnet/bilet w dniu meczu?

 

  odpowiedź:

  Tak, transakcji można dokonać drogą on-line na bilety.arka.gdynia.pl lub w punkcie stacjonarnym w zależności od liczby dostępnych miejsc.
  UWAGA! Cena biletu w dniu meczu w punkcie STACJONARNYM jest wyższa o 10 zł.
 

W jakich godzinach otwarte są kasy w dniu meczowym?

odpowiedź:

O godzinach otwarcia kas informujemy każdorazowo przed meczem.

Kupiłem karnet i chciałbym otrzymać fakturę. Gdzie się zgłosić? 

odpowiedź:

W celu wygenerowania faktury klikamy opcję " FAKTURA" i wprowadzamy dane do faktury przed dokonaniem płatności.

  Jak mogę odebrać karnet ?

   odpowiedź:

   W celu odebrania karnetu zapraszamy do Oficjalnego Sklepu Arki Gdynia od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00 oraz 

   soboty  w godzinach 10:00 - 15:00, bądź w dniu meczu w kasie nr 2 na Stadionie.

 

Czy jeżeli kupiłem karnet w formie elektronicznej mogę dokupić kartę plastikową?

 

odpowiedź:

Formę karnetu należy wybrać na etapie zakupu, nie ma możliwości zmiany formy karnetu po płatności

Czy mogę kupić bilety/karnety dla kilku osób?

odpowiedź:
Tak. Jedna osoba może kupić karnety dla swoich znajomych, jednak musi znać numery PESEL wszystkich osób dla których chce zakupić karnety. Należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

 

 

1.    Logujemy się na stronie www.bilety.arka.gdynia.pl wpisując w polu:


•  LOGIN numer PESEL 
• HASŁO nazwisko WIELKIMI literami z zachowaniem zasad polskiej pisowni. (W przypadku, gdy hasło zostało zmienione przez Użytkownika wpisujemy własne). Jeśli nie pamiętamy utworzonego hasła klikamy w opcję: " ZAPOMNIAŁEŚ HASŁA"

 

2.    Wprowadzone dane zatwierdzamy poprzez kliknięcie na ZALOGUJ.
3.    Do zakładki „DZIECI/ZNAJOMI” dodajesz wszystkich znajomych, dla których chcesz zakupić bilet/karnet.
4.    Wybieramy sektor, rząd i miejsca DLA DOWOLNEJ LICZBY ZWERYFIKOWANYCH OSÓB
5.    Klikamy " PRZEJDŹ DO KOSZYKA"
6.    Wprowadzamy dane dla poszczególnych osób: imię, nazwisko, PESEL.
7.    Klikamy " DALEJ".
8.    Przechodzimy do podsumowania.
9.    UWAGA! Opłaty za zakupione miejsce można dokonać wyłącznie za pośrednictwem płatności
internetowych. Nie ma możliwości rezerwacji miejsca, czy płatności w punkcie sprzedaży

 

  Gdzie znajduje się sektor rodzinny?

 

  odpowiedź:

  SEKTOR RODZINNY W SEZONIE 2024/2025 znajduje się na Trybunie GOSiR.

 

Chcesz kupić dziecku 1 raz bilet?

odpowiedź:

Załóż dziecku profil kibica. Zaloguj się na SWOJE konto. Wejdź w zakładkę „Znajomi/dziecko”. Dodaj dziecko. Od tego momentu przypisane jest konto do Twojego profilu i możesz wybrać bilety dla siebie i dziecka

 

Chcesz kupić bilet dziecku?

 

odpowiedź:

Każdy bilet dla dziecka poniżej 13 rz. można kupić wraz z biletem dla dorosłego. Nie ma możliwości kupienia biletu dla samego dziecka. 

 

Kupiłem już swój bilet i chcę dokupić bilet dla dziecka

 

odpowiedź:

Napisz na bilety@arka.gdynia.pl 

 

  Które sektory uwzględniają ulgę dla kibiców niepełnosprawnych?

 

  odpowiedź:

  Bilety w cenie ulgowej przysługują na specjalnie przygotowane miejsca dla osób niepełnosprawnych w sektorach J23 i VIP.

 

Czy mogę zakupić bilet/karnet dla osoby, która nie ma założonego konta kibica?

odpowiedź:
Niestety nie. Aby zakupić karnet dana osoba musi posiadać założone konto kibica.

Czy jest możliwość rezerwacji miejsc?

odpowiedź:
Niestety, nie ma możliwości rezerwacji miejsca.

Czy bilet/karnet zakupiony przez Internet można opłacić w punkcie sprzedaży?

odpowiedź:
Niestety, płatności należy dokonać internetowo. Karnet zakupiony przez Internet należy opłacić przechodząc do zakładki „płatność”. Pominięcie tego punktu powoduje, że miejsce zostanie zwolnione w systemie.

Chcę skorzystać z promocji bilet za 1PLN

odpowiedź:

Z tej opcji Kibic może skorzystać jeżeli wybiera się pierwszy raz na mecz. Taki bilet można kupić TYLKO w punkcie STACJONARNYM. Profil możesz założyć online bądź w punkcie stacjonarnym. Pamiętaj o wyrażeniu zgód marketingowych.

Czy będę miał możliwość zmiany miejsca po zakupie karnetu?

odpowiedź:
Istnieje jedynie możliwość usunięcia pojedynczego biletu z karnetu, a następnie zakupienia biletu na inne miejsce.

 

 Czy będę miał możliwość zwrotu zakupionego biletu?

  odpowiedź:

  Nie ma możliwości zmiany/zwrotu zakupionego biletu.

 

 

  Czy będę miał możliwość przepisania kupionego biletu na inną osobę?

 

   odpowiedź:

  Nie ma możliwości zmiany danych osobowych na bilecie

 

  Jak wykorzystać kod na bilet?

 

   odpowiedź:

   Kod można wykorzystać zarówno podczas zakupu online  bilety.arka.gdnia.pl  jak i w stacjonarnych punktach sprzedaży:

 

 

  • Oficjalny Sklep Arki Gdynia , Gdynia ul. Olimpijska 5/9 (Stadion Miejski w Gdyni)
  • Godziny otwarcia: pon - pt 10.00 - 18.00, sob 10.00 - 14.00.

  • Sklep Kibiców Gdyńskiej Arki, Gdynia ul. Śląska 34
  • Godziny otwarcia: pon - pt, 10.00 - 15.00.

  • „Arkowiec”, tzw. „Sklep Megafona”, Wejherowo ul. Pucka
  • Godziny otwarcia: pon - pt, 10.00 - 17.00 oraz sob g. 10.00 - 14.00.

  • Sklep Speedsports w Centrum Riviera
  • Godziny otwarcia: pon - sob, 10.00 - 21.00.

  • Kasa biletowa na stadionie
  • otwarta w dzień meczu (godziny otwarcia podawane na kilka dni przed meczem).

 

 

   Kody są ważne do zakończenia sprzedaży na dane wydarzenie. W przypadku transakcji online, kody należy wprowadzić

   podczas zakupu. W jednej transakcji z użyciem kodu może znajdować się tylko jeden bilet.

FAQ

 

Co to jest konto kibica?

odpowiedź:
Jest to wirtualne konto kibica niezbędne do zakupu karnetu lub biletu. Konto można założyć online na stronie www.bilety.arka.gdynia.pl oraz w następujących punktach sprzedaży:

 

  • Oficjalny Sklep Arki Gdynia , Gdynia ul. Olimpijska 5/9 (Stadion Miejski w Gdyni)
  • Godziny otwarcia: pon - pt 10.00 - 18.00, sob 10.00 - 15.00

  • Sklep Kibiców Gdyńskiej Arki, Gdynia ul. Śląska 34
  • Godziny otwarcia: pon - pt, 10.00 - 15.00.

  • „Arkowiec”, tzw. „Sklep Megafona”, Wejherowo ul. Pucka
  • Godziny otwarcia: pon - pt, 10.00 - 17.00 oraz sob g. 10.00 - 14.00.

  • Sklep Speedsports w Centrum Riviera
  • Godziny otwarcia: pon - sob, 10.00 - 21.00.

  • Sklep p. Drela. Gdynia, ul.Kcyńska 9a
  • Godziny otwarcia: pon - pt, 10.30 - 18.00 , sob g. 10.00 - 18.00.

  • Kasy biletowe na stadionie
  • otwarte w dzień meczu (godziny otwarcia podawane na kilka dni przed spotkaniem).

 

Konto kibica składa się z następujących danych: imię, nazwisko, adres e-mail oraz oraz numer PESEL. Pamiętaj również o zaznaczeniu zgód marketingowych aby otrzymywać najświeższe informacje o Klubie i uczestniczyć w wielu konkursach!

 

  Czy konto kibica musi być zweryfikowane stacjonarnie?

 

  odpowiedź:

  Od sezonu 2023/24 konta kibica nie trzeba weryfikować stacjonarnie.

 

Jakie jest moje hasło? Posiadam już profil w systemie, który został założony w punkcie kasowym.

odpowiedź:
Hasło jest nadawane automatycznie, które standardowo to NAZWISKO użytkownika pisane dużymi literami (każda litera duża) z zachowaniem polskiej pisowni.

 

Zmieniłem hasło i nie pamiętam na jakie.

odpowiedź:
Należy skorzystać z opcji „zapomniałem hasła” na www.bilety.arka.gdynia.pl lub skontaktować się z działem ticketingu (bilety@arka.gdynia.pl).

 

Jeśli po skorzystaniu z opcji „zapomniałem hasła” nie otrzymałeś maila, upewnij się, że mail nie wylądował w folderze SPAM.

Założyłem konto na stronie bilety.arka.gdynia.pl.  Do tej pory nie otrzymałem wiadomości email z linkiem aktywacyjnym. 

odpowiedź:
Konto jest już aktywne w momencie jego założenia - nie ma konieczności jego potwierdzenia. Jeżeli masz problem z zalogowaniemnapisz maila na adres: bilety@arka.gdynia.pl

Przy rejestracji przypadkowo podałem zły adres email i nie mogę się zarejestrować, bo nie można zarejestrować ponownie się na ten sam pesel co mam w takim przypadku zrobić?

odpowiedź:

 Prosimy o przesłanie dyspozycji zmiany adresu e-mail na bilety@arka.gdynia.pl bądź udanie się do jednego z punktów sprzedaży: 

 

 

  • Oficjalny Sklep Arki Gdynia , Gdynia ul. Olimpijska 5/9 (Stadion Miejski w Gdyni)
  • Godziny otwarcia: pon - pt 10.00 - 18.00, sob 10.00 - 14.00.

  • Sklep Kibiców Gdyńskiej Arki, Gdynia ul. Śląska 34
  • Godziny otwarcia: pon - pt, 10.00 - 15.00.

  • „Arkowiec”, tzw. „Sklep Megafona”, Wejherowo ul. Pucka
  • Godziny otwarcia: pon - pt, 10.00 - 17.00 oraz sob g. 10.00 - 14.00.

  • Sklep Speedsports w Centrum Riviera
  • Godziny otwarcia: pon - sob, 10.00 - 21.00.

  • Sklep p. Drela. Gdynia, ul.Kcyńska 9a
  • Godziny otwarcia: pon - sob, 10.00 - 18.00.

  • Kasa biletowa na stadionie
  • otwarta w dzień meczu (godziny otwarcia podawane na kilka dni przed meczem).

 

 

  Czy można zakupić karnet/bilet w dniu meczu?

 

  odpowiedź:

  Tak, transakcji można dokonać drogą on-line na bilety.arka.gdynia.pl lub w punkcie stacjonarnym w zależności od liczby dostępnych miejsc.
  UWAGA! Cena biletu w dniu meczu w punkcie STACJONARNYM jest wyższa o 10 zł.
 

W jakich godzinach otwarte są kasy w dniu meczowym?

odpowiedź:

O godzinach otwarcia kas informujemy każdorazowo przed meczem.

Kupiłem karnet i chciałbym otrzymać fakturę. Gdzie się zgłosić? 

odpowiedź:

W celu wygenerowania faktury klikamy opcję " FAKTURA" i wprowadzamy dane do faktury przed dokonaniem płatności.

  Jak mogę odebrać karnet ?

   odpowiedź:

   W celu odebrania karnetu zapraszamy do Oficjalnego Sklepu Arki Gdynia od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00 oraz 

   soboty  w godzinach 10:00 - 15:00, bądź w dniu meczu w kasie nr 2 na Stadionie.

 

Czy jeżeli kupiłem karnet w formie elektronicznej mogę dokupić kartę plastikową?

 

odpowiedź:

Formę karnetu należy wybrać na etapie zakupu, nie ma możliwości zmiany formy karnetu po płatności

Czy mogę kupić bilety/karnety dla kilku osób?

odpowiedź:
Tak. Jedna osoba może kupić karnety dla swoich znajomych, jednak musi znać numery PESEL wszystkich osób dla których chce zakupić karnety. Należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

 

 

1.    Logujemy się na stronie www.bilety.arka.gdynia.pl wpisując w polu:


•  LOGIN numer PESEL 
• HASŁO nazwisko WIELKIMI literami z zachowaniem zasad polskiej pisowni. (W przypadku, gdy hasło zostało zmienione przez Użytkownika wpisujemy własne). Jeśli nie pamiętamy utworzonego hasła klikamy w opcję: " ZAPOMNIAŁEŚ HASŁA"

 

2.    Wprowadzone dane zatwierdzamy poprzez kliknięcie na ZALOGUJ.
3.    Do zakładki „DZIECI/ZNAJOMI” dodajesz wszystkich znajomych, dla których chcesz zakupić bilet/karnet.
4.    Wybieramy sektor, rząd i miejsca DLA DOWOLNEJ LICZBY ZWERYFIKOWANYCH OSÓB
5.    Klikamy " PRZEJDŹ DO KOSZYKA"
6.    Wprowadzamy dane dla poszczególnych osób: imię, nazwisko, PESEL.
7.    Klikamy " DALEJ".
8.    Przechodzimy do podsumowania.
9.    UWAGA! Opłaty za zakupione miejsce można dokonać wyłącznie za pośrednictwem płatności
internetowych. Nie ma możliwości rezerwacji miejsca, czy płatności w punkcie sprzedaży

 

  Gdzie znajduje się sektor rodzinny?

 

  odpowiedź:

  SEKTOR RODZINNY W SEZONIE 2024/2025 znajduje się na Trybunie GOSiR.

 

Chcesz kupić dziecku 1 raz bilet?

odpowiedź:

Załóż dziecku profil kibica. Zaloguj się na SWOJE konto. Wejdź w zakładkę „Znajomi/dziecko”. Dodaj dziecko. Od tego momentu przypisane jest konto do Twojego profilu i możesz wybrać bilety dla siebie i dziecka

 

Chcesz kupić bilet dziecku?

 

odpowiedź:

Każdy bilet dla dziecka poniżej 13 rz. można kupić wraz z biletem dla dorosłego. Nie ma możliwości kupienia biletu dla samego dziecka. 

 

Kupiłem już swój bilet i chcę dokupić bilet dla dziecka

 

odpowiedź:

Napisz na bilety@arka.gdynia.pl 

 

  Które sektory uwzględniają ulgę dla kibiców niepełnosprawnych?

 

  odpowiedź:

  Bilety w cenie ulgowej przysługują na specjalnie przygotowane miejsca dla osób niepełnosprawnych w sektorach J23 i VIP.

 

Czy mogę zakupić bilet/karnet dla osoby, która nie ma założonego konta kibica?

odpowiedź:
Niestety nie. Aby zakupić karnet dana osoba musi posiadać założone konto kibica.

Czy jest możliwość rezerwacji miejsc?

odpowiedź:
Niestety, nie ma możliwości rezerwacji miejsca.

Czy bilet/karnet zakupiony przez Internet można opłacić w punkcie sprzedaży?

odpowiedź:
Niestety, płatności należy dokonać internetowo. Karnet zakupiony przez Internet należy opłacić przechodząc do zakładki „płatność”. Pominięcie tego punktu powoduje, że miejsce zostanie zwolnione w systemie.

Chcę skorzystać z promocji bilet za 1PLN

odpowiedź:

Z tej opcji Kibic może skorzystać jeżeli wybiera się pierwszy raz na mecz. Taki bilet można kupić TYLKO w punkcie STACJONARNYM. Profil możesz założyć online bądź w punkcie stacjonarnym. Pamiętaj o wyrażeniu zgód marketingowych.

Czy będę miał możliwość zmiany miejsca po zakupie karnetu?

odpowiedź:
Istnieje jedynie możliwość usunięcia pojedynczego biletu z karnetu, a następnie zakupienia biletu na inne miejsce.

 

 Czy będę miał możliwość zwrotu zakupionego biletu?

  odpowiedź:

  Nie ma możliwości zmiany/zwrotu zakupionego biletu.

 

 

  Czy będę miał możliwość przepisania kupionego biletu na inną osobę?

 

   odpowiedź:

  Nie ma możliwości zmiany danych osobowych na bilecie

 

  Jak wykorzystać kod na bilet?

 

   odpowiedź:

   Kod można wykorzystać zarówno podczas zakupu online  bilety.arka.gdnia.pl  jak i w stacjonarnych punktach sprzedaży:

 

 

  • Oficjalny Sklep Arki Gdynia , Gdynia ul. Olimpijska 5/9 (Stadion Miejski w Gdyni)
  • Godziny otwarcia: pon - pt 10.00 - 18.00, sob 10.00 - 14.00.

  • Sklep Kibiców Gdyńskiej Arki, Gdynia ul. Śląska 34
  • Godziny otwarcia: pon - pt, 10.00 - 15.00.

  • „Arkowiec”, tzw. „Sklep Megafona”, Wejherowo ul. Pucka
  • Godziny otwarcia: pon - pt, 10.00 - 17.00 oraz sob g. 10.00 - 14.00.

  • Sklep Speedsports w Centrum Riviera
  • Godziny otwarcia: pon - sob, 10.00 - 21.00.

  • Kasa biletowa na stadionie
  • otwarta w dzień meczu (godziny otwarcia podawane na kilka dni przed meczem).

 

 

   Kody są ważne do zakończenia sprzedaży na dane wydarzenie. W przypadku transakcji online, kody należy wprowadzić

   podczas zakupu. W jednej transakcji z użyciem kodu może znajdować się tylko jeden bilet.