Aktualności
20.01.2025
Energa SA Sponsorem Strategicznym Arki Gdynia
Od rundy wiosennej przez kolejne 18 miesięcy piłkarze Arki Gdynia grać będą z logo Energi na froncie koszulek. To efekt podpisania nowej umowy pomiędzy Energą SA a Arką Gdynia, która rozszerza współpracę z dotychczasowym Sponsorem Oficjalnym, stając się tym samym Sponsorem Strategicznym.
W rozwoju Arki Gdynia SA to kolejny milowy krok. Energa SA przez kolejne 1,5 roku razem grała będzie z żółto-niebieskimi.
– Arka Gdynia to jedna z wizytówek sportowego Trójmiasta, obok Trefla Sopot i Trefla Gdańsk – to jeden z trzech największych klubów, które wspiera Energa. Każdy z nich nie tylko odnosi sukcesy na arenach sportowych, ale także angażuje się w działania społeczne, organizując inicjatywy, które przyciągają uwagę całej społeczności. Arka wyróżnia się takimi projektami jak „Arka znaczy Zdrowie”, „Arka znaczy Kultura” czy „Różowy mecz”. Są to działania wpisujące się w wartości, które także przyświecają Enerdze – zaangażowanie w rozwój lokalnych społeczności, promocję kultury, zdrowego stylu życia i wspieranie projektów z misją społeczną – mówi Magdalena Marszałkowska, dyrektor Departamentu Marketingu Energi SA.
– Energa współpracuje z klubami, które wyróżniają się profesjonalnym zarządzaniem, stabilnością oraz długofalowym podejściem do rozwoju zarówno sportowego, jak i społecznego. Właśnie dlatego chcemy kontynuować naszą współpracę z Arką Gdynia, wspólnie wspierając lokalne społeczności i sportowy rozwój regionu – dodaje.
– Cieszymy się z kontynuacji tej wieloletniej i owocnej współpracy. Codzienna praca nad działaniami marketingowymi, generowanie szerokich zasięgów komunikacyjnych, ekspozycja marki Energa czy też prospołeczne i prozdrowotne działania Arki Gdynia w minionym roku sprawiły, że w nowym wsparcie naszego Sponsora będzie jeszcze większe – komentuje współpracę Marcin Gruchała, prezes Zarządu Arki Gdynia.
Logo Energi z tyłu koszulek meczowych przeniesione zostanie na ich front. To efekt poszerzenia pakietu sponsorskiego – ze Sponsora Oficjalnego na Sponsora Strategicznego.
– Dziękujemy za zaufanie, cieszy fakt, że nasza praca została doceniona. Chcemy pokazywać Sponsorom rzeczywistą wartość wynikającą z naszych działań, odniesioną nie tylko do marketingu sportowego, ale przede wszystkim do odpowiedzialności społecznej. Wiemy, jak silnie i jak pozytywnie możemy oddziaływać na wizerunek miasta i regionu, jak wiele ludzkiej energii jesteśmy w stanie zagospodarować i jesteśmy dumni, że Energa będzie tego częścią – puentuje.
Copyright Arka Gdynia |