TA STRONA UŻYWA COOKIE.
Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

chignahuapan
Arka-Facebook Arka-Instagram Arka-Twitter Arka-YouTube Arka-TikTok Arka LinkedIn NO10 Nocny Bieg Świętojański Stowarzyszenie Inicjatywa Arka Betclic


Aktualności

img

22.06.2022

Michał Kołakowski: Z karnetem od 4 do nawet 10 meczów gratis

W związku z rozpoczęciem sprzedaży karnetów na nowy sezon do kibiców zwrócił się prezes Michał Kołakowski.

 

Drodzy Kibice!
 
Mimo rosnącej inflacji oraz znacznego zwiększenia kosztów organizacji meczu (m.in. wzrost kosztów wynajmu stadionu oraz kosztów ochrony) zrobiliśmy wiele, by ceny biletów i karnetów pozostały atrakcyjne.

Stadion został podzielony na nowe strefy. Ceny biletów na trybuny: „Górka” oraz „Olimpijska” pozostają niezmienne, a koszt wejściówki na „Tory” wzrośnie o 5 złotych.

Aby zachęcić młodych Arkowców do regularnego odwiedzania naszego stadionu i złapania żółto-niebieskiego bakcyla, wprowadzamy nowość: bezpłatne bilety dla dzieci i młodzieży do lat 15, które obowiązywać będą przez cały sezon. Zależy nam na jeszcze mocniejszym zacieśnieniu współpracy ze szkołami z Gdyni i całego regionu.

Ważną zmianą będzie również rezygnacja z pobierania dodatkowych opłat za zakup biletu w punktach stacjonarnych – z wyjątkiem dnia meczu. W dniu meczowym bilety będą o 10 zł droższe, co pozwoli nam pokryć koszty obsługi w kasach. Liczymy, że ta zmiana przyczyni się do zmniejszenia kolejek tworzących się bezpośrednio przed „pierwszym gwizdkiem”.

Bardzo zależy nam, aby jak najwięcej z Was nabyło karnety i tym samym przyczyniło się do rozwoju Klubu, dlatego przygotowaliśmy nie tylko opłacalną ofertę (od 4 do nawet 10 meczów gratis przy zakupie karnetu, jak miało to miejsce w minionym sezonie), ale też szereg dodatkowych korzyści, jak np. zniżka do Oficjalnego Sklepu Arki Gdynia czy rabaty u licznych partnerów biznesowych klubu (m.in. Aquapark Sopot, myjnia samochodowa Drive Clean w CH Riviera, hotel My Story, restauracje oraz wiele innych).

Jesteśmy świadomi, że głównym czynnikiem napędzającym frekwencję i zainteresowanie meczami są wyniki – co udowodniły choćby kluczowe mecze poprzedniego sezonu – dlatego robimy wszystko, co w naszej mocy, by nasza drużyna była jak najmocniejsza. Poruszamy się przy tym w ściśle określonym budżecie, na który również macie wpływ. Kupując karnet i namawiając do tego ruchu znajomych, wspieracie Arkę i pomagacie w budowie silnej drużyny.

Kilka zdań chciałbym poświęć również znacznie podwyższonym cenom wejściówek do strefy VIP oraz na sektory B3/B4. Biorąc pod uwagę lokalizację i zaplecze, to zdecydowanie najbardziej atrakcyjne miejsca na stadionie, których liczba jest ograniczona. Równocześnie liczba sponsorów oraz partnerów Klubu – co niezwykle cieszy – systematycznie wzrasta. Każdemu z nich musimy zapewnić uwzględnioną w umowie liczbę miejsc. Tylko w minionym sezonie podpisaliśmy 41 umów sponsorskich, z czego aż 12 z firmami, które współpracują z Arką po raz pierwszy. Dodatkowo wspomniane sektory zajmowane są przez rodziny i gości naszych zawodników. Aktualnie prowadzimy rozmowy, dotyczące podniesienia standardu strefy VIP i zapewnienia jeszcze lepszych warunków dla korzystających z niej Kibiców.

Start sprzedaży karnetów oznacza, że nowy sezon zbliża się wielkimi krokami. Wierzę, że będzie to udany sezon, w którym cieszyć się będziemy dobrymi wynikami i wysoką frekwencją. Do zobaczenia na trybunach!
 
Michał Kołakowski
Prezes Zarządu Arka Gdynia SA







Poprzedni Następny

 

 

 

 

 

 

SPONSORZY MŁODEJ ARKI

 

 

     

 

 

 

 

 

 

PARTNERZY MEDIALNI

 

 

Arka Gdynia Copyright Arka Gdynia