TA STRONA UŻYWA COOKIE.
Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
statystyki
chignahuapan

Aktualności

img

15.12.2010

Karnety - Pytania i Odpowiedzi (FAQ)

Poniżej przedstawiamy zestawienie najczęściej pojawiających się pytań dotyczących sprzedaży karnetów oraz odpowiedzi na te pytania.

Sprzedaż rozpoczynająca się w środę 15 grudnia jest przeznaczony wyłącznie dla osób, które posiadały karnet na rundę jesienną. Sprzedaż otwarta ruszy 10 stycznia.


P - Miałem karnet na rundę jesienną, ale mój syn nie, a chciałem kupić też karnet dla niego. Czy mogę to zrobić w pierwszej turze sprzedaży?
O - Niestety nie. Pierwsza tura sprzedaży jest zarezerwowana tylko dla posiadaczy karnetów na rundę jesienną 2010. Dopiero od 10 stycznia będzie możliwość zakupu karnetu dla osób, które w zaszłej rundzie go nie posiadały. By mieć gwarancję zakupu miejsc obok siebie należy wstrzymać się z zakupem do momentu, kiedy uruchomiona zostanie otwarta sprzedaż.

P - Miałem karnet na rundę jesienną, ale nie wykupię prolongaty przed 10 stycznia. Czy nadal będzie mnie obowiązywała niższa cena?
O - Tak. Cena prolongaty jest niezależna od daty zakupu karnetu.

P - Wraz z czterema przyjaciółmi mieliśmy karnety na rundę jesienną. Czy mogę kupić karnety dla wszystkich?
O - Tak. Jedna osoba może kupić karnety dla swoich znajomych. Przy kasie może pojawić się jedna osoba reprezentująca grupę i wnieść opłatę za wszystkie karnety.

P - Czy mogę kupić karnet przez Internet dla kilku osób?
O – Tak, jednakże ze względu na fakt, iż na jeden profil internetowy przypada jeden karnet, niezbędnym jest posiadanie danych (login, hasło) wszystkich osób, dla których mają być zakupione karnety i kolejno zalogować się na ich konta. Oczywiście wszystkie te osoby muszą mieć założony wcześniej profil kibica.

P – Co to jest profil kibica?
O – Jest to wirtualna karta kibica niezbędna do zakupu karnetu lub biletu. Profil można założyć w każdym punkcie sprzedaży biletów i składa się on z następujących danych: imię, nazwisko, numer PESEL oraz wizerunek (fotografia twarzy).

P – Gdzie mogę wykonać zdjęcie do profilu?
O – Zdjęcie można wykonać w każdym punkcie sprzedaży biletów. Pełna lista dostępna na stronie www.arka.gdynia.pl.

P – Czy będę miał możliwość zmiany miejsca po zakupie karnetu?
O – Nie, takiej możliwości nie będzie.

P - Czy miejsca z ograniczoną widocznością są dostępne w niższej cenie?
O – Miejsca z ograniczoną widocznością są wyłączone ze sprzedaży. Będą dostępne (w niższej cenie) wyłącznie w momencie, gdy zostaną sprzedane wszystkie miejsca o pełnej widoczności.

P – Jak mogę odebrać karnet?
O – Można wybrać opcję dostarczenia karnetu na wskazany adres przesyłką pocztową lub, w przypadku odbioru osobistego, w kasach Narodowego Stadionu Rugby w każdą środę w godz. 15-17 (nie wcześniej niż 4 dni od dnia zakupu).

P - Zmieniłem hasło i nie pamiętam na jakie.
O - Należy skorzystać z opcji „zapomniałem hasła” na www.arka.kupbilety.pl lub skontaktować się z firmą Sportdata (bilety.arka@sportdata.pl). W pozostałych przypadkach loginem jest numer PESEL a hasłem NAZSWISKO (pisane wielkimi literami) .

P - Kupiłem karnet i chciałbym otrzymać fakturę. Gdzie się zgłosić?
O - Jeżeli karnet został zakupiony w punkcie sprzedaży, to należy zgłosić się z potwierdzeniem zakupu do siedziby klubu. Jeżeli zaś był zakupiony przez www, to należy zgłosić się do firmy Sportdata (bilety.arka@sportdata.pl).

P – Miałem karnet w poprzedniej rundzie – czy znów muszę wykonać zdjęcie do bazy danych kibiców?
O – Nie ma takiej potrzeby. Osoby, które założyły pełny profil (ze zdjęciem) nie muszą już więcej wykonywać zdjęcia przy zakupie karnetu czy biletu.

P – Czy mogę zakupić karnet dla osoby, która nie ma założonego profilu?
O – Tak, niemniej przy zakupie niezbędne będzie podanie imienia, nazwiska i numeru PESEL tej osoby oraz opłacenie karnetu. Karnet nie zostanie wydany tej osobie do momentu uzupełnienia profilu o zdjęcie.

P – Czy jest możliwość rezerwacji miejsc?
O – Nie ma takiej możliwości.

P – Czy karnet zakupiony przez Internet można opłacić w punkcie sprzedaży?
O – Nie. Karnet zakupiony przez Internet należy opłacić przechodząc do zakładki „płatność”. Pominięcie tego punktu powoduje, że miejsce zostanie zwolnione.

P – Czy dla 3-letniego dziecka muszę kupować karnet?
O – Nie. Dzieci do 4 lat wchodzą na stadion bezpłatnie (bez gwarantowanego miejsca siedzącego).

P – Czy na sektor rodzinny mogę kupić karnety przez Internet?
O – Nie. Na sektor rodzinny karnety dostępne są wyłącznie w punktach sprzedaży.

P - W trakcie zakupu przez Internet przerwało mi transakcję. Czy mogę powtórzyć operację?
O - Zależy to od tego na którym etapie transakcja została przerwana – aby się o tym przekonać, kibic musi zalogować się do systemu, wejść w zakładkę "Twoje bilety" i sprawdzić status swojej transakcji. Jeżeli nie ma żadnej lub ma transakcję ze statusem odrzucono płatność – może od razu zakupić karnet raz jeszcze. Jeśli status transakcji jest „oczekiwanie na płatność” to oznacza, że będzie mógł ponownie zakupić karnet po 24 godzinach kiedy zostanie zwolniona rezerwacja na dane miejsce, bądź okaże się, że płatność została mimo wszystko przyjęta i karnet został zakupiony.







Poprzedni Następny

 

 

 

 

 

 

SPONSORZY MŁODEJ ARKI

 

 

     

 

 

 

 

 

 

PARTNERZY MEDIALNI

 

 

Arka Gdynia Copyright Arka Gdynia