TA STRONA UŻYWA COOKIE.
Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
statystyki
chignahuapan

Aktualności

img

22.11.2010

Noc reklamożerców w Multikinie.

Nasz partner - Multikino - zaprasza na "NOC REKLAMOŻERCÓW"

W tym roku Noc Reklamożerców obchodzi światowe 30lecie.

Po raz 8, polską edycję Nocy Reklamożerców organizuje sieć Multikino. W tym roku, w 12 kinach w całej Polsce, obędzie się reklamowe szaleństwo połączone z huczną, jubileuszową imprezą. 26 listopada, piątek, start o godz.: 21:30!

Podczas Nocy Reklamożerców nie obowiązuje żadna cenzura. Prezentowane są reklamy dotychczas zakazane, najbardziej szalone, śmieszne, mądre i na swój sposób wyjątkowe. Koneserzy docenią na pewno wstrząsające australijskie reklamy na rzecz bezpieczeństwa, motomaniacy - najlepsze reklamy samochodów, a fani nowych technologii -reklamy w 3D! Nie zabraknie też reklamy społecznej i skarbów z reklamoteki Jean Marie Boursicot.

Tegoroczny repertuar:
• najlepsze reklamy angielskie ( we współpracy z APA Adversiting Producer Association)
• najlepsze reklamy samochodów (we współpracy z Satcar Festival
• George Clooney i John Malkovich w reklamie Nespresso
• Budweiser – 35 lat temu i dziś
• najlepsze spoty agencji DDB
• zajączek Durexa - making off
• saga polskiego Żubra
• TAC - australijskie, szokujące kampanie na rzecz bezpieczeństwa drogowego
• najlepsze kampanie społeczne i humanitarne
• światowy przegląd reklam prezerwatyw (we współpracy z CONDOMFLY)
• kryzys widziany oczyma Young&Rubicam
• skarby Reklamoteki Jean Marie Boursicot: zaginione perły i srebra , hity i kicze z przeszłości
• Contrex według Claudea Leloucha
• lata 80-te – złoty wiek reklamy estońskiej

+ dodatkowy blok reklam w 3D
+ film Damiana Nenowa

Ponadto, dla fanów reklamowego szaleństwa, Multikino przewidziało imprezy z występami DJów, konkursy z nagrodami i liczne atrakcje dodatkowe. Pełnoletni uczestnicy Nocy Reklamożerców, otrzymają prezent od producenta piwa Lech.

Tegorocznym sponsorem strategicznym polskiej edycji Noc Reklamożerców 2010 jest Asus, producent komputera Asus NX 90.

Patroni: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, miesięcznik Press, Mediarun.pl, Parlament Studentów RP, Aiesec, Facebook, Gazeta Wyborcza, dziennik Metro, MTV, Onet.pl, Sympatia.pl, Planeta fm, radio Zet, magazyn Chip, Hiro, Stopklatka.pl, digart.pl, klubowa.pl, gowork.pl, dlastudenta.pl


Noc Reklamożerców 2010 – 26 listopada (piątek), start o godz. 21:30.

Adresy kin:
Multikino Bydgoszcz, ul. Marszałka Focha 48, 85-070 Bydgoszcz
Multikino Gdańsk, Al. Zwycięstwa 14, 80-219 Gdańsk
Multikino Gdynia, Ul. Waszyngtona 21, 81-342 Gdynia
Multikino Kraków, ul. Dobrego Pasterza 128, 31-619 Kraków
Multikino Poznań 51, ul. Królowej Jadwigi 51, 61-872 Poznań
Multikino Rybnik, ul. Chrobrego 1, CH Fokus Park, 44-200 Rybnik
Multikino Szczecin, ul. Wyzwolenia 18-20, CH Galaxy, 70-554 Szczecin
Multikino Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 2-4, C.H. Arkady Wrocławskie, 53-333 Wrocław
Multikino Zabrze, ul. Gdańska 18, 41-800 Zabrze
Silver Screen Łódź, ul. Piłsudskiego 5, 90-368 Łódź
Multikino Warszawa Ursynów, ul. KEN 60, 02-777 Warszawa
Multikino Złote Tarasy, ul. Złota 59, 00-819 Warszawa (w tym impreza VIP).


Ceny biletów, obowiązujące w Multikino Gdańsk, Gdynia, Kraków, Poznań 51, Wrocław – Arkady, Warszawa – Ursynów oraz Silver Screen Łódź:
29 zł – studencki (za okazaniem ważnej legitymacji studenckiej)
39 zł – normalny


***

Idea Nocy Reklamożerców
Noc Reklamożerców to unikalny na świecie spektakl złożony wyłącznie z reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy. Organizowany jest od 30 lat, w 40 krajach na świecie, w Polsce po raz 19-sty, z czego w Multikinie to już 8 edycja. W zeszłorocznej polskiej edycji Nocy Reklamożerców wzięło udział ponad 16 tysięcy fanów reklamy i dobrej zabawy!

Podczas tej jednej wyjątkowej Nocy prezentowane są filmy reklamowe pochodzące z 54 krajów. Każdego roku widzowie mogą obejrzeć ponad 400 wyselekcjonowanych reklam w tym również nagradzane w konkursach, nigdy nieemitowane i zakazane.

Wszystkie reklamy wyświetlane podczas Nocy pochodzą z reklamoteki Jean Marie Boursicot - największego na świecie archiwum filmów reklamowych. Posiada On w swoich zbiorach ponad 500 000 filmów reklamowych z całego świata. Każdego roku do reklamoteki spływa 25 000 nowych filmów. Z tych właśnie filmów Jean Marie Boursicot komponuje sześciogodzinny spektakl, złożony wyłącznie z reklam.

Noc Reklamożerców nie jest encyklopedycznym czy festiwalowym przeglądem. Reklamy najnowsze przeplatają się z archiwalnymi. Dzieła znakomite z kiczem, filmy fantastyczne ze wzruszającymi, nagrodzone na międzynarodowych festiwalach z nigdy niewyemitowanymi.

W czasie pokazu każdy widz otrzymuje gwizdek. Gwizdy, śmiechy, radosne okrzyki, szybujące balony, rozrzucane konfetti. Wszystko to tworzy niepowtarzalną atmosferę.


Historia projektu
Pierwsza edycja Nocy Reklamożerców na świecie miała miejsce w Paryżu w 1981 roku w niewielkim kinie Kinopanorama a już w 2004 Noc święci triumf w największej i najbardziej prestiżowej sali kinowej nad Sekwaną Le Grand Rex. W tym samym roku zostają zorganizowane pierwsze pokazy zagraniczne; we Włoszech i w Szwajcarii.
W 1990 roku Noc jest już pokazywana w kilkudziesięciu krajach, poza Europą m.in. w Kanadzie, Chicago i Sydney. W 1992 roku Noc Reklamożerców zostaje po raz pierwszy pokazana w Warszawie a w następnym roku również w Krakowie i innych polskich miastach.

Kim są Reklamożercy?
Reklamożercy to pasjonaci i znawcy reklamy, studenci kierunków: marketing, zarządzanie, komunikacja, filologia. To także fani dobrej zabawy i miłośnicy wielkiego ekranu. Rokrocznie spektakl gromadzi polskie środowisko reklamy, pracowników agencji i mediów, dziennikarzy, studentów i młodzież.


Więcej informacji na www.nocreklamozercow.pl i www.multikino.pl







Poprzedni Następny

 

 

 

 

 

 

SPONSORZY MŁODEJ ARKI

 

 

     

 

 

 

 

 

 

PARTNERZY MEDIALNI

 

 

Arka Gdynia Copyright Arka Gdynia