TA STRONA UŻYWA COOKIE.
Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Aktualności

img

15.06.2018

Serwis informacyjny dla kibiców reprezentacji.

Polski Związek Piłki Nożnej reaktywował serwis informacyjny dla kibiców reprezentacji Polski. Wszystkie osoby zainteresowane meczami z udziałem biało-czerwonych mogą otrzymywać wiadomości SMS z praktycznymi wskazówkami dotyczącymi wizyty na stadionie. Co ważne, serwis ten jest całkowicie bezpłatny i wolny od reklam.

 

Aby dołączyć do grona abonentów serwisu wystarczy wysłać SMS o treści START na numer 500 505 505. Koszt takiego SMS-a to koszt zwykłej wiadomości tekstowej według stawek naliczanych przez danego operatora. W analogiczny sposób będzie też można zrezygnować z usługi wysyłając wiadomość STOP na numer 500 505 505.

 

Za wiadomości otrzymywane w ramach serwisu nie będą naliczane żadne opłaty.

 

System wysyłki SMS-ów działał już podczas Mistrzostwach Europy 2016 we Francji. „Nasze informacje docierały wówczas do kilku tysięcy kibiców” – potwierdza dr Dariusz Łapiński, Krajowy Koordynator ds. Współpracy z Kibicami PZPN. „Masowa wysyłka SMS-ów jest bardzo skutecznym i szybkim narzędziem komunikacji, dlatego postanowiliśmy reaktywować serwis z myślą o zbliżających się Mistrzostwach Świata w Rosji.

 

Z systemu będzie mogła korzystać nieograniczona liczba osób. Jedynym warunkiem wpisania się na listę abonentów jest posiadanie „polskiego” numeru telefonu – ze względów technicznych system nie będzie bowiem obsługiwał operatorów z Wielkiej Brytanii czy Niemiec.

 

„Nasza oferta skierowana jest przede wszystkim do osób, które na żywo uczestniczą w meczach Reprezentacji Polski, a nawet wspierają ją w meczach wyjazdowych” – kończy Łapiński. „Pamiętajmy jednak, że podczas EURO we Francji naszej drużynie kibicowało na miejscu kilkadziesiąt tysięcy osób. Sympatycy Biało-Czerwonych, którzy bezpośrednio uczestniczą w meczach na stadionie, to ogromna grupa, której chcemy przekazywać informacje na bieżąco i zgodnie z naszą żelazną zasadą „krótko – konkretnie – bez reklam”.








Poprzedni Następny

Mapa Strony