Co to jest profil kibica? odpowiedź:
Profil składa się z następujących danych: imię, nazwisko, adres e-mail oraz oraz numer PESEL. Możecie również założyć profil na stronie www.bilety.arka.gdynia.pl, a następnie udać się do wybranego punktu sprzedaży, w celu jego weryfikacji. Pamiętajcie o dowodzie tożsamości w celu weryfikacji danych! Wyrobienie profilu kibica jest oczywiście DARMOWE
|
Jakie jest moje hasło? Posiadam już profil w systemie, który został założony w punkcie kasowym.odpowiedź:Hasło jest nadawane automatycznie, które standardowo to NAZWISKO użytkownika pisane dużymi literami (każda litera duża) z zachowaniem polskiej pisowni.
|
Zmieniłem hasło i nie pamiętam na jakie. odpowiedź:
Jeśli po skorzystaniu z opcji „zapomniałem hasła” nie otrzymałeś maila, upewnij się, że mail nie wylądował w folderze SPAM. @font-face |
Założyłem profil na stronie bilety.arka.gdynia.pl. Do tej pory nie otrzymałem wiadomości email z linkiem aktywacyjnym.odpowiedź:W przypadku niektórych kont pocztowych np. poczta.wp.pl, wiadomość może zostać potraktowana jako przesyłka reklamowa (tzw. "SPAM"). Należy sprawdzić w katalogu SPAM, gdzie dostawca poczty mógł ją automatycznie umieścić. |
Przy rejestracji przypadkowo podałem zły adres email i nie mogę się zarejestrować, bo nie można zarejestrować ponownie się na ten sam pesel co mam w takim przypadku zrobić?odpowiedź:Prosimy o przesłanie dyspozycji zmiany adresu e-mail na bilety@arka.gdynia.pl bądź udanie się do jednego z trzech punktów sprzedaży wspierającego sprzedaż w sezonie 2023/2024.
|
Gdzie mogę zweryfikować profil? odpowiedź:
|
Kupiłem karnet i chciałbym otrzymać fakturę. Gdzie się zgłosić?odpowiedź: W celu wygenerowania faktury klikamy opcję " FAKTURA" i wprowadzamy dane do faktury przed dokonaniem płatności. |
Jak mogę odebrać karnet ?odpowiedź: W celu odebrania karnetu zapraszamy do kasy nr 2 na Stadionie w dniu meczu, lub do Oficjalnego Sklepu Arki Gdynia od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00 oraz soboty w godzinach 10:00 - 15:00.
|
Miałem karnet na rundę wiosenną, ale mój syn nie, a chciałem kupić też karnet dla niego. Czy mogę to zrobić w pierwszej turze sprzedaży?odpowiedź:Niestety nie. Pierwsza tura sprzedaży jest zarezerwowana tylko dla posiadaczy karnetów w ubiegłym sezonie. Dopiero w terminie otwartej sprzedaży będzie możliwość zakupu karnetu dla osób, które w zeszłym sezonie go nie posiadały. By mieć gwarancję zakupu miejsc obok siebie należy wstrzymać się z zakupem do momentu, kiedy uruchomiona zostanie otwarta sprzedaż. |
Czy mogę kupić bilety/karnety dla kilklu osób? odpowiedź:
1. Logujemy się na stronie www.bilety.arka.gdynia.pl wpisując w polu:
2. Wprowadzone dane zatwierdzamy poprzez kliknięcie na ZALOGUJ.
|
Czy można zakupić karnet w dniu meczu?odpowiedź:Tak, transakcji można dokonać drogą on-line na bilety.arka.gdynia.pl. |
Miałem karnet w poprzedniej rundzie – czy znów muszę wykonać zdjęcie do bazy danych kibiców?odpowiedź:Nie ma takiej potrzeby. Od rundy wiosennej sezonu 2015/2016, zdjęcia nie są wymagane podczas zakładania profili. |
Czy mogę zakupić karnet dla osoby, która nie ma założonego profilu?odpowiedź:Niestety nie. Aby zakupić karnet dana osoba musi posiadać założony oraz zweryfikowany osobiście profil kibica. |
Czy jest możliwość rezerwacji miejsc?odpowiedź:Niestety, nie ma możliwości rezerwacji miejsca. |
Czy karnet zakupiony przez Internet można opłacić w punkcie sprzedaży?odpowiedź:Niestety, płatności należy dokonać internetowo. Karnet zakupiony przez Internet należy opłacić przechodząc do zakładki „płatność”. Pominięcie tego punktu powoduje, że miejsce zostanie zwolnione w systemie. |
Co muszę zrobić, gdy wybrałem już miejsce wszystko zaakceptowałem i gdy doszedłem do strony gdzie trzeba dokonać zapłaty nie wiedziałem co zrobić, gdyż nie posiadam konta w banku i nie mam jak zrobić przelewu. Czy jest jakaś inna opcja, aby dokonać zapłaty?odpowiedź:W przypadku zakupu poprzez stronę www.bilety.arka.gdynia.pl płacić możemy tylko poprzez operatora płatności. Po dokonaniu zakupu system czeka 2 godziny na zaksięgowanie wpłaty, jeżeli płatność nie została dokonana po upływie tego czasu transakcja zostaje anulowana. W przypadku braku konta w banku należy udać się do jednego z punktu sprzedaży i dokonać zakupu karnetu opłacając go gotówką. |
Czy będę miał możliwość zmiany miejsca po zakupie karnetu/biletu?odpowiedź:Istnieje jedynie możliwość usunięcia pojedynczego biletu z karnetu, a następnie zakupienia biletu na inne miejsce. |