Kliknij, aby wyświetlić pełną wersję strony

FAQ

Co to jest profil kibica?

odpowiedź:
Jest to wirtualna karta kibica niezbędna do zakupu karnetu lub biletu. Profil można założyć w następujących punktach sprzedaży:

 

  • Oficjalny Sklep Arki Gdynia , Gdynia ul. Olimpijska 5/9 (Stadion Miejski w Gdyni)
  • Godziny otwarcia: pon - pt 10.00 - 18.00, sob 10.00 - 14.00.

  • Sklep Kibiców Gdyńskiej Arki, Gdynia ul. Śląska 34
  • Godziny otwarcia: pon - pt, 10.00 - 15.00.

  • „Arkowiec”, tzw. „Sklep Megafona”, Wejherowo ul. Pucka
  • Godziny otwarcia: pon - pt, 10.00 - 17.00 oraz sob g. 10.00 - 14.00.

  • Sklep Speedsports w Centrum Riviera
  • Godziny otwarcia: pon - sob, 10.00 - 21.00.

  • Sklep Państwa Drela. Gdynia, ul.Kcyńska 9a
  • Godziny otwarcia: pon - sob, 10.00 - 18.00.

  • Kasa biletowa na stadionie
  • otwarta w dzień meczu (godziny otwarcia podawane na kilka dni przed meczem).

 

Profil składa się z następujących danych: imię, nazwisko, adres e-mail oraz oraz numer PESEL.


Możecie również założyć profil na stronie www.bilety.arka.gdynia.pl, a następnie udać się do wybranego punktu sprzedaży, w celu jego weryfikacji. Pamiętajcie o dowodzie tożsamości w celu weryfikacji danych! Wyrobienie profilu kibica jest oczywiście DARMOWE

Jakie jest moje hasło? Posiadam już profil w systemie, który został założony w punkcie kasowym.

odpowiedź:
Hasło jest nadawane automatycznie, które standardowo to NAZWISKO użytkownika pisane dużymi literami (każda litera duża) z zachowaniem polskiej pisowni.

 

Zmieniłem hasło i nie pamiętam na jakie.

odpowiedź:
Należy skorzystać z opcji „zapomniałem hasła” na www.bilety.arka.gdynia.pl lub skontaktować się z działem ticketingu (bilety@arka.gdynia.pl).

 

Jeśli po skorzystaniu z opcji „zapomniałem hasła” nie otrzymałeś maila, upewnij się, że mail nie wylądował w folderze SPAM. @font-face

Założyłem profil na stronie bilety.arka.gdynia.pl.  Do tej pory nie otrzymałem wiadomości email z linkiem aktywacyjnym. 

odpowiedź:
W przypadku niektórych kont pocztowych np. poczta.wp.pl, wiadomość może zostać potraktowana jako przesyłka reklamowa (tzw. "SPAM").  Należy sprawdzić w katalogu SPAM, gdzie dostawca poczty mógł ją automatycznie umieścić.

Przy rejestracji przypadkowo podałem zły adres email i nie mogę się zarejestrować, bo nie można zarejestrować ponownie się na ten sam pesel co mam w takim przypadku zrobić?

odpowiedź:

 Prosimy o przesłanie dyspozycji zmiany adresu e-mail na bilety@arka.gdynia.pl bądź udanie się do jednego z trzech punktów sprzedaży  

 wspierającego sprzedaż w sezonie 2023/2024.

 

 

  • Oficjalny Sklep Arki Gdynia , Gdynia ul. Olimpijska 5/9 (Stadion Miejski w Gdyni)
  • Godziny otwarcia: pon - pt 10.00 - 18.00, sob 10.00 - 14.00.

  • Sklep Kibiców Gdyńskiej Arki, Gdynia ul. Śląska 34
  • Godziny otwarcia: pon - pt, 10.00 - 15.00.

  • „Arkowiec”, tzw. „Sklep Megafona”, Wejherowo ul. Pucka
  • Godziny otwarcia: pon - pt, 10.00 - 17.00 oraz sob g. 10.00 - 14.00.

  • Sklep Speedsports w Centrum Riviera
  • Godziny otwarcia: pon - sob, 10.00 - 21.00.

  • Sklep Państwa Drela. Gdynia, ul.Kcyńska 9a
  • Godziny otwarcia: pon - sob, 10.00 - 18.00.

  • Kasa biletowa na stadionie
  • otwarta w dzień meczu (godziny otwarcia podawane na kilka dni przed meczem).

 

Gdzie mogę zweryfikować profil?

odpowiedź:
Profil można zweryfikować  obecnie w punktach sprzedaży:

 

  • Oficjalny Sklep Arki Gdynia , Gdynia ul. Olimpijska 5/9 (Stadion Miejski w Gdyni)
  • Godziny otwarcia: pon - pt 10.00 - 18.00, sob 10.00 - 14.00.

  • Sklep Kibiców Gdyńskiej Arki, Gdynia ul. Śląska 34
  • Godziny otwarcia: pon - pt, 10.00 - 15.00.

  • „Arkowiec”, tzw. „Sklep Megafona”, Wejherowo ul. Pucka
  • Godziny otwarcia: pon - pt, 10.00 - 17.00 oraz sob g. 10.00 - 14.00.

  • Sklep Speedsports w Centrum Riviera
  • Godziny otwarcia: pon - sob, 10.00 - 21.00.

  • Sklep Państwa Drela. Gdynia, ul.Kcyńska 9a
  • Godziny otwarcia: pon - sob, 10.00 - 18.00.

  • Kasa biletowa na stadionie
  • otwarta w dzień meczu (godziny otwarcia podawane na kilka dni przed meczem).

 

Kupiłem karnet i chciałbym otrzymać fakturę. Gdzie się zgłosić? 

odpowiedź:

W celu wygenerowania faktury klikamy opcję " FAKTURA" i wprowadzamy dane do faktury przed dokonaniem płatności.

  Jak mogę odebrać karnet ?

   odpowiedź:

   W celu odebrania karnetu zapraszamy do kasy nr 2 na Stadionie w dniu meczu, lub do Oficjalnego Sklepu Arki Gdynia od poniedziałku do    

   piątku w godzinach 10:00 - 18:00 oraz soboty w godzinach 10:00 - 15:00.

 

Miałem karnet na rundę wiosenną,  ale mój syn nie, a chciałem kupić też karnet dla niego. Czy mogę to zrobić w pierwszej turze sprzedaży? 

odpowiedź:
Niestety nie. Pierwsza tura sprzedaży jest zarezerwowana tylko dla posiadaczy karnetów w ubiegłym sezonie. Dopiero w terminie otwartej sprzedaży będzie możliwość zakupu karnetu dla osób, które w zeszłym sezonie go nie posiadały. By mieć gwarancję zakupu miejsc obok siebie należy wstrzymać się z zakupem do momentu, kiedy uruchomiona zostanie otwarta sprzedaż.

Czy mogę kupić bilety/karnety dla kilklu osób?

odpowiedź:
Tak. Jedna osoba może kupić karnety dla swoich znajomych, którzy mają zweryfikowane profile, jednak musi znać numery PESEL wszystkich osób dla których chce zakupić karnety. Należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

 

 

1.    Logujemy się na stronie www.bilety.arka.gdynia.pl wpisując w polu:


•  LOGIN numer PESEL 
• HASŁO nazwisko WIELKIMI literami z zachowaniem zasad polskiej pisowni. (W przypadku, gdy hasło zostało zmienione przez Użytkownika wpisujemy własne). Jeśli nie pamiętamy utworzonego hasła klikamy w opcję: " ZAPOMNIAŁEŚ HASŁA"

 

2.    Wprowadzone dane zatwierdzamy poprzez kliknięcie na ZALOGUJ.
3.    Do zakładki „DZIECI/ZNAJOMI” dodajesz wszystkich znajomych, dla których chcesz zakupić bilet/karnet.
4.    Wybieramy sektor, rząd i miejsca DLA DOWOLNEJ LICZBY ZWERYFIKOWANYCH OSÓB
5.    Klikamy " PRZEJDŹ DO KOSZYKA"
6.    Wprowadzamy dane dla poszczególnych osób: imię, nazwisko, PESEL.
7.    Klikamy " DALEJ".
8.    Przechodzimy do podsumowania.
9.    UWAGA! Opłaty za zakupione miejsce można dokonać wyłącznie za pośrednictwem płatności
internetowych. Nie ma możliwości rezerwacji miejsca, czy płatności w punkcie sprzedaży

 

Czy można zakupić karnet w dniu meczu?

odpowiedź:

Tak, transakcji można dokonać drogą on-line na bilety.arka.gdynia.pl.


Miałem karnet w poprzedniej rundzie – czy znów muszę wykonać zdjęcie do bazy danych kibiców? 

odpowiedź:
 Nie ma takiej potrzeby. Od rundy wiosennej sezonu 2015/2016, zdjęcia nie są wymagane podczas zakładania profili.

Czy mogę zakupić karnet dla osoby, która nie ma założonego profilu?

odpowiedź:
Niestety nie. Aby zakupić karnet dana osoba musi posiadać założony oraz zweryfikowany osobiście profil kibica.

Czy jest możliwość rezerwacji miejsc?

odpowiedź:
Niestety, nie ma możliwości rezerwacji miejsca.

Czy karnet zakupiony przez Internet można opłacić w punkcie sprzedaży?

odpowiedź:
Niestety, płatności należy dokonać internetowo. Karnet zakupiony przez Internet należy opłacić przechodząc do zakładki „płatność”. Pominięcie tego punktu powoduje, że miejsce zostanie zwolnione w systemie.

Co muszę zrobić, gdy wybrałem już miejsce wszystko zaakceptowałem i gdy doszedłem do strony gdzie trzeba dokonać zapłaty nie wiedziałem co zrobić, gdyż nie posiadam konta w banku i nie mam jak zrobić przelewu. Czy jest jakaś inna opcja, aby dokonać zapłaty?

odpowiedź:
W przypadku zakupu poprzez stronę www.bilety.arka.gdynia.pl płacić możemy tylko poprzez operatora płatności. Po dokonaniu zakupu system czeka 2 godziny na zaksięgowanie wpłaty, jeżeli płatność nie została dokonana po upływie tego czasu transakcja zostaje anulowana. W przypadku braku konta w banku należy udać się do jednego z punktu sprzedaży i dokonać zakupu karnetu opłacając go gotówką.

Czy będę miał możliwość zmiany miejsca po zakupie karnetu/biletu?

odpowiedź:
Istnieje jedynie możliwość usunięcia pojedynczego biletu z karnetu, a następnie zakupienia biletu na inne miejsce.

FAQ

Co to jest profil kibica?

odpowiedź:
Jest to wirtualna karta kibica niezbędna do zakupu karnetu lub biletu. Profil można założyć w następujących punktach sprzedaży:

 

  • Oficjalny Sklep Arki Gdynia , Gdynia ul. Olimpijska 5/9 (Stadion Miejski w Gdyni)
  • Godziny otwarcia: pon - pt 10.00 - 18.00, sob 10.00 - 14.00.

  • Sklep Kibiców Gdyńskiej Arki, Gdynia ul. Śląska 34
  • Godziny otwarcia: pon - pt, 10.00 - 15.00.

  • „Arkowiec”, tzw. „Sklep Megafona”, Wejherowo ul. Pucka
  • Godziny otwarcia: pon - pt, 10.00 - 17.00 oraz sob g. 10.00 - 14.00.

  • Sklep Speedsports w Centrum Riviera
  • Godziny otwarcia: pon - sob, 10.00 - 21.00.

  • Sklep Państwa Drela. Gdynia, ul.Kcyńska 9a
  • Godziny otwarcia: pon - sob, 10.00 - 18.00.

  • Kasa biletowa na stadionie
  • otwarta w dzień meczu (godziny otwarcia podawane na kilka dni przed meczem).

 

Profil składa się z następujących danych: imię, nazwisko, adres e-mail oraz oraz numer PESEL.


Możecie również założyć profil na stronie www.bilety.arka.gdynia.pl, a następnie udać się do wybranego punktu sprzedaży, w celu jego weryfikacji. Pamiętajcie o dowodzie tożsamości w celu weryfikacji danych! Wyrobienie profilu kibica jest oczywiście DARMOWE

Jakie jest moje hasło? Posiadam już profil w systemie, który został założony w punkcie kasowym.

odpowiedź:
Hasło jest nadawane automatycznie, które standardowo to NAZWISKO użytkownika pisane dużymi literami (każda litera duża) z zachowaniem polskiej pisowni.

 

Zmieniłem hasło i nie pamiętam na jakie.

odpowiedź:
Należy skorzystać z opcji „zapomniałem hasła” na www.bilety.arka.gdynia.pl lub skontaktować się z działem ticketingu (bilety@arka.gdynia.pl).

 

Jeśli po skorzystaniu z opcji „zapomniałem hasła” nie otrzymałeś maila, upewnij się, że mail nie wylądował w folderze SPAM. @font-face

Założyłem profil na stronie bilety.arka.gdynia.pl.  Do tej pory nie otrzymałem wiadomości email z linkiem aktywacyjnym. 

odpowiedź:
W przypadku niektórych kont pocztowych np. poczta.wp.pl, wiadomość może zostać potraktowana jako przesyłka reklamowa (tzw. "SPAM").  Należy sprawdzić w katalogu SPAM, gdzie dostawca poczty mógł ją automatycznie umieścić.

Przy rejestracji przypadkowo podałem zły adres email i nie mogę się zarejestrować, bo nie można zarejestrować ponownie się na ten sam pesel co mam w takim przypadku zrobić?

odpowiedź:

 Prosimy o przesłanie dyspozycji zmiany adresu e-mail na bilety@arka.gdynia.pl bądź udanie się do jednego z trzech punktów sprzedaży  

 wspierającego sprzedaż w sezonie 2023/2024.

 

 

  • Oficjalny Sklep Arki Gdynia , Gdynia ul. Olimpijska 5/9 (Stadion Miejski w Gdyni)
  • Godziny otwarcia: pon - pt 10.00 - 18.00, sob 10.00 - 14.00.

  • Sklep Kibiców Gdyńskiej Arki, Gdynia ul. Śląska 34
  • Godziny otwarcia: pon - pt, 10.00 - 15.00.

  • „Arkowiec”, tzw. „Sklep Megafona”, Wejherowo ul. Pucka
  • Godziny otwarcia: pon - pt, 10.00 - 17.00 oraz sob g. 10.00 - 14.00.

  • Sklep Speedsports w Centrum Riviera
  • Godziny otwarcia: pon - sob, 10.00 - 21.00.

  • Sklep Państwa Drela. Gdynia, ul.Kcyńska 9a
  • Godziny otwarcia: pon - sob, 10.00 - 18.00.

  • Kasa biletowa na stadionie
  • otwarta w dzień meczu (godziny otwarcia podawane na kilka dni przed meczem).

 

Gdzie mogę zweryfikować profil?

odpowiedź:
Profil można zweryfikować  obecnie w punktach sprzedaży:

 

  • Oficjalny Sklep Arki Gdynia , Gdynia ul. Olimpijska 5/9 (Stadion Miejski w Gdyni)
  • Godziny otwarcia: pon - pt 10.00 - 18.00, sob 10.00 - 14.00.

  • Sklep Kibiców Gdyńskiej Arki, Gdynia ul. Śląska 34
  • Godziny otwarcia: pon - pt, 10.00 - 15.00.

  • „Arkowiec”, tzw. „Sklep Megafona”, Wejherowo ul. Pucka
  • Godziny otwarcia: pon - pt, 10.00 - 17.00 oraz sob g. 10.00 - 14.00.

  • Sklep Speedsports w Centrum Riviera
  • Godziny otwarcia: pon - sob, 10.00 - 21.00.

  • Sklep Państwa Drela. Gdynia, ul.Kcyńska 9a
  • Godziny otwarcia: pon - sob, 10.00 - 18.00.

  • Kasa biletowa na stadionie
  • otwarta w dzień meczu (godziny otwarcia podawane na kilka dni przed meczem).

 

Kupiłem karnet i chciałbym otrzymać fakturę. Gdzie się zgłosić? 

odpowiedź:

W celu wygenerowania faktury klikamy opcję " FAKTURA" i wprowadzamy dane do faktury przed dokonaniem płatności.

  Jak mogę odebrać karnet ?

   odpowiedź:

   W celu odebrania karnetu zapraszamy do kasy nr 2 na Stadionie w dniu meczu, lub do Oficjalnego Sklepu Arki Gdynia od poniedziałku do    

   piątku w godzinach 10:00 - 18:00 oraz soboty w godzinach 10:00 - 15:00.

 

Miałem karnet na rundę wiosenną,  ale mój syn nie, a chciałem kupić też karnet dla niego. Czy mogę to zrobić w pierwszej turze sprzedaży? 

odpowiedź:
Niestety nie. Pierwsza tura sprzedaży jest zarezerwowana tylko dla posiadaczy karnetów w ubiegłym sezonie. Dopiero w terminie otwartej sprzedaży będzie możliwość zakupu karnetu dla osób, które w zeszłym sezonie go nie posiadały. By mieć gwarancję zakupu miejsc obok siebie należy wstrzymać się z zakupem do momentu, kiedy uruchomiona zostanie otwarta sprzedaż.

Czy mogę kupić bilety/karnety dla kilklu osób?

odpowiedź:
Tak. Jedna osoba może kupić karnety dla swoich znajomych, którzy mają zweryfikowane profile, jednak musi znać numery PESEL wszystkich osób dla których chce zakupić karnety. Należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

 

 

1.    Logujemy się na stronie www.bilety.arka.gdynia.pl wpisując w polu:


•  LOGIN numer PESEL 
• HASŁO nazwisko WIELKIMI literami z zachowaniem zasad polskiej pisowni. (W przypadku, gdy hasło zostało zmienione przez Użytkownika wpisujemy własne). Jeśli nie pamiętamy utworzonego hasła klikamy w opcję: " ZAPOMNIAŁEŚ HASŁA"

 

2.    Wprowadzone dane zatwierdzamy poprzez kliknięcie na ZALOGUJ.
3.    Do zakładki „DZIECI/ZNAJOMI” dodajesz wszystkich znajomych, dla których chcesz zakupić bilet/karnet.
4.    Wybieramy sektor, rząd i miejsca DLA DOWOLNEJ LICZBY ZWERYFIKOWANYCH OSÓB
5.    Klikamy " PRZEJDŹ DO KOSZYKA"
6.    Wprowadzamy dane dla poszczególnych osób: imię, nazwisko, PESEL.
7.    Klikamy " DALEJ".
8.    Przechodzimy do podsumowania.
9.    UWAGA! Opłaty za zakupione miejsce można dokonać wyłącznie za pośrednictwem płatności
internetowych. Nie ma możliwości rezerwacji miejsca, czy płatności w punkcie sprzedaży

 

Czy można zakupić karnet w dniu meczu?

odpowiedź:

Tak, transakcji można dokonać drogą on-line na bilety.arka.gdynia.pl.


Miałem karnet w poprzedniej rundzie – czy znów muszę wykonać zdjęcie do bazy danych kibiców? 

odpowiedź:
 Nie ma takiej potrzeby. Od rundy wiosennej sezonu 2015/2016, zdjęcia nie są wymagane podczas zakładania profili.

Czy mogę zakupić karnet dla osoby, która nie ma założonego profilu?

odpowiedź:
Niestety nie. Aby zakupić karnet dana osoba musi posiadać założony oraz zweryfikowany osobiście profil kibica.

Czy jest możliwość rezerwacji miejsc?

odpowiedź:
Niestety, nie ma możliwości rezerwacji miejsca.

Czy karnet zakupiony przez Internet można opłacić w punkcie sprzedaży?

odpowiedź:
Niestety, płatności należy dokonać internetowo. Karnet zakupiony przez Internet należy opłacić przechodząc do zakładki „płatność”. Pominięcie tego punktu powoduje, że miejsce zostanie zwolnione w systemie.

Co muszę zrobić, gdy wybrałem już miejsce wszystko zaakceptowałem i gdy doszedłem do strony gdzie trzeba dokonać zapłaty nie wiedziałem co zrobić, gdyż nie posiadam konta w banku i nie mam jak zrobić przelewu. Czy jest jakaś inna opcja, aby dokonać zapłaty?

odpowiedź:
W przypadku zakupu poprzez stronę www.bilety.arka.gdynia.pl płacić możemy tylko poprzez operatora płatności. Po dokonaniu zakupu system czeka 2 godziny na zaksięgowanie wpłaty, jeżeli płatność nie została dokonana po upływie tego czasu transakcja zostaje anulowana. W przypadku braku konta w banku należy udać się do jednego z punktu sprzedaży i dokonać zakupu karnetu opłacając go gotówką.

Czy będę miał możliwość zmiany miejsca po zakupie karnetu/biletu?

odpowiedź:
Istnieje jedynie możliwość usunięcia pojedynczego biletu z karnetu, a następnie zakupienia biletu na inne miejsce.